معاون اجتماعی بهزیستی به مهر خبر داد:

نظارت بهزیستی بر چاپ و توزیع کتابهای مهدهای کودک

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۴:۲۷
کد خبر: ۹۵۳۶۰۲
نظارت بهزیستی بر چاپ و توزیع کتابهای مهدهای کودک
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه بهزیستی نظارت کافی بر چاپ و توزیع کتابهای کودکان در مهدهای کودک را دارد گفت: والدین تخلفات را گزارش کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حبیب الله مسعودی فرید، در خصوص خبری مبنی بر توزیع کتابی با نام کتاب مترو با محتوای نامناسب با تصاویری همراه با تفنگ و صحنه اعدام در مهدکودک‌ها، اظهار کرد: طی پیگیری‌های که از بهزیستی استان تهران و همچنین کانون مهدهای کودک استان داشتیم چنین کتابی در مهدهای تهران توزیع نشده است.

وی با اشاره به اینکه هر کتابی که در مهدهای کودک توزیع می‌شود زیر نظر سازمان بهزیستی انجام می‌گیرد، گفت: کتاب‌های آموزشی در مهدها بر اساس سن کودکان تهیه و چاپ می‌شود و در واقع این کتاب در کمیته ویژه‌ای طراحی و در نهایت چاپ و توزیع می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در صورتی که خانواده‌ها و والدین کودکان در مهدهای کودک با تخلف از سوی مهدهای کودک مواجه بشوند می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ موارد را به اطلاع بازرسان سازمان برسانند و در اسرع وقت موارد پیگیری و پاسخ لازم داده خواهد شد.

فرید در پایان گفت: والدینی که کودکانشان در مهدهای کودک حضور پیدا می‌کنند از بابت برنامه‌ها در مهدهای کودک نگران نباشند و این برنامه‌ها بر اساس بخشنامه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز