فضای مجازی دست شکارچی غیرقانونی را در دست قانون گذاشت

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۳:۵۲
کد خبر: ۹۵۴۰۷۳
فضای مجازی دست شکارچی غیرقانونی را در دست قانون گذاشت
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از بازداشت عامل متخلف شکار غیر مجاز در شهرستان ملارد خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فاطمه برنا با اعلام این خبرگفت: با پیگیری های انجام شده ازسوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد، عامل متخلف شکار غیر مجاز که در فضای مجازی با انتشار تصاویر مربوط به کشتار حیات وحش مرتکب جرم و همچنین موجب جریحه دارشدن احساسات و افکار عمومی شده بود، بازداشت شد.

وی در تشریح این موضوع اظهار کرد: این متخلف که یک فرد محلی بود، از مدتی قبل اقدام به انتشار تصاویر شکار در صفحه اینستاگرام خود کرده بود.

برنا افزود: با رصد فعالیت و اقدامات این شخص، موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری شد که در نهایت روز گذشته این متخلف با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد گفت: با توجه به اینکه این متخلف مبادرت به شکار غیر قانونی و کشتار حیات وحش کرده است موضوع جرم از جنبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست و همچنین جنبه عمومی جرم قابل بررسی و پیگرد قضایی است.

برنا درانتها ضمن اشاره به اهمیت حفظ وحمایت حیات وحش خاطرنشان کرد: حمایت از عرصه های طبیعی و حیات وحش وظیفه عمومی است واین اداره تمام تلاش خودرا درراستای فرهنگسازی وحفظ محیط زیست به کارگرفته و با افراد خاطی مطابق قانون برخورد می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز