رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران :

تکذیب تعطیلی گرمخانه های پایتخت/ افزایش ۲۵ درصدی گرمخانه های تهران طی سال ۹۸/ ۳۰۰ نفر در روزهای سرد به گرمخانه ها رفتند

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۶:۵۳
کد خبر: ۹۵۴۳۷۲
تکذیب تعطیلی گرمخانه های پایتخت/ افزایش ۲۵ درصدی گرمخانه های تهران طی سال ۹۸/ ۳۰۰ نفر در روزهای سرد به گرمخانه ها رفتند
سید مالک حسینی با تکذیب تعطیلی گرمخانه های تهران از افزایش 25 درصدی گرمخانه های تهران طی سال 98 خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید مالک حسینی، رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به وضعیت گرمخانه های پایتخت در روزهای سرد گفت: در مورد ساعت و سن پذیرش گرمخانه ها انتقاداتی وجود داشت که به سرعت طی جلسه ای این مسائل حل شد.

او افزود: بازرسی برخی مسائل را پیگیری کرد که حل شد. چندی پیش خبری که نمی دانم از کجا منتشر شد  عنوان کردند گرمخانه ها تعطیل شده است.

مالک حسینی تصریح کرد: هیچ گرمخانه ای در تهران نه تنها تعطیل نشده است بلکه نسبت به سال پیش، بیش از 25 درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: نزدیک 2000 نفر در گرمخانه ها پذیرش داریم که در روزهای برفی این میزان افزایش پیدا می کنند.

او در رابطه با آمار روزانه مراجعه‌کنندگان به گرمخانه های پایتخت بیان کرد: آمار ر‌وزانه مراجعه کنندگان وجود دارد اما این آمار در فصل سرما متغیر است. در برخی شب های خاص به خصوص در شب های برفی به بیش از 2000 نفر خواهد رسید.

مالک حسینی افزود: طی دو روز گذشته به صورت میانگین 5 گرمخانه سیار به همراه گشت ها چیزی در حدود 300 نفر را از سطح شهر ساماندهی کرده اند که این افراد یا خودشان مراجعه کرده اند یا از طریق تماس 137 آن ها را پیدا کرده ایم و ساماندهی داده ایم.

نظر شما