دستگیری مطرب معروف

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۰:۴۵
کد خبر: ۹۵۴۵۰۵
دستگیری مطرب معروف
مطرب سابقه دار که در سرقت از ۱۶ خانه بیش از ۲ میلیارد تومان به‌دست آورده بود، توسط مأموران پایگاه هشتم آگاهی پایتخت دستگیر شد.

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رسیدگی به پرونده این سارق از تاریخ 15 مرداد سال‌جاری با شکایت یکی از صاحب خانه‌ها آغاز شد. این مرد به کارآگاهان پایگاه هشتم آگاهی گفت: از خانه‌ام در خیابان سی متری جی 50 میلیون تومان طلا و پول سرقت شده است.

سرهنگ کارآگاه «علی عزیزخانی» رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: مأموران این پایگاه در ابتدای تحقیقات با مراجعه به محل وقوع سرقت موفق شدند تصاویر واضحی از سارق به‌دست بیاورند و با تطبیق چهره سارق با متهمان و مجرمان سابقه دار توانستند هویت سارق سابقه دار به‌نام جمال مطرب را شناسایی کنند.

وی در ادامه افزود: با مشخص شدن هویت متهم، او در حوالی خیابان 16 متری امیری شناسایی و در تاریخ 20 دی ماه دستگیر شد و بلافاصله هم به جرایمش اعتراف کرد.

جمال مطرب در اظهاراتش گفت: وقتی متوجه می‌شدم صاحبخانه در خانه نیست از دیوار آن بالا می‌رفتم و اشیای با ارزش مثل طلا، فرش، تلویزیون، لپ تاپ و... را سرقت می‌کردم و آنها را به دو نفر از دوستانم به‌نام‌های محمود 56 ساله و ابوالفضل48 ساله می‌فروختم.

با شناسایی 2 خریدار اموال مسروقه کارآگاهان هر دو نفر را دستگیر کردند و با اعتراف صریح متهمان و شناسایی مالباختگان هر سه متهم با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 10 تهران روانه زندان شدند.

نظر شما
پرونده ویژه