افزایش ۳۰ درصدی تولید لاستیک پراید در مقایسه با سال گذشته

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۷:۱۳
کد خبر: ۹۵۴۸۰۶
افزایش ۳۰ درصدی تولید لاستیک پراید در مقایسه با سال گذشته
اسکندر ستوده، مدیرعامل مجتمع صنایع لاستیک یزد (یزد تایر) گفت: خوشبختانه با تلاش هایی که از سوی فعالان صنعت تایر صورت گرفته است، نه تنها کاهش تولید رخ نداده است بلکه در سال جاری درمقایسه با سال قبل، درصدی افزایش تولید وجود داشته است.مدیرعامل یزد تایر اضافه کرد: برای مثال در سایز پرایدی حدود 30 درصد افزایش تولید در مقایسه با سال گذشته وجود داشته است. مشکلاتی وجود دارد اما افزایش تولید، خبر خوبی محسوب می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وی درخصوص مهم ترین مشکلات و موانعی که در صنعت تایر وجود دارد، گفت: تامین ارز از مهم ترین مشکلات این حوزه است و به سختی صورت می گیرد. برای مثال برای مدت یک یا دو ماه ارز تحویل داده نمی شود و این توقف که در تولید انجام می پذیرد، در خط تولید مشکلاتی را ایجاد می کند.ستوده اظهار داشت: باوجود تحریم ها و محدودیت هایی که اعمال شده است، واردات صورت می گیرد. مشکلات وجود دارد و نمیتوان گفت که موانعی در این حوزه نیست اما با وجود این موضوع، واردات و تامین مواد اولیه درحال انجام است.

 

مدیرعامل یزد تایر افزود: اگر ارز به موقع تامین و تخصیص شود، قطعا در جریان انتقال مواد اولیه از خارج از کشور برای تولید، توقفی ایجاد نمی شود.وی تصریح کرد: دولت و وزارتخانه حمایت های لازم را دارند و اگر این حمایت ها نبود، مسلما جریان تولید با وقفه مواجه میشد اما انتظار کمک های بیشتری وجود دارد. این حوزه یک صنعت راهبردی محسوب می شود و بایستی کمک های لازم انجام گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز