مفقود شدن یک کوهنورد در ارتفاعات کلاردشت

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۱:۳۶
کد خبر: ۹۵۵۶۵۱
مفقود شدن یک کوهنورد در ارتفاعات کلاردشت
خبرها حکایت از مفقود شدن یک کوهنورد کلاردشتی در ارتفاعات علم کوه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یک کوهنورد کلاردشتی که از دو روز پیش (جمعه ۴ بهمن) به ارتفاعات علم کوه (احتمالاً کُرما) رفته بود، تاکنون بازنگشته است!

با قوت گرفتن احتمال مصدومیت و گم شدن این کوهنورد، گروه‌های امداد و نجات تشکیل و با استقرار در ونداربن عملیات جستجو آغاز شد.

مرکز امداد و نجات شهرستان کلاردشت از گروه‌های مردمی و کوهنوردانی که قصد کمک دارند درخواست کرد: با مراجع امداد و نجات هماهنگ باشند و از انجام اقدامات احساسی پرهیز نمایند تا از رخ دادن حوادث احتمالی بیشتر جلوگیری شود.

در پی مفقود شدن و احتمال دچار سانحه شدن این کوهنورد یکی از کوهنوردان قدیمی این منطقه اظهار کرد: کوهنورد مذکور را در ارتفاقات مشاهده کرده است.

او با توجه به مسیری که کوهنورد مفقود شده طی کرده است، افزود: یکی از پر خطرترین قله‌های منطقه تخت سلیمان می‌باشد. این قله برای صعود زمستانه فقط یک مسیر کم خطر دارد. علی فقیه (کوهنورد مفقود شده) مسیر صعود را درست انتخاب کرده بود ولی احتمالا در راه بازگشت به علت طوفان و مه غلیظ مسیر خود را گم کرده است.

با توجه به حدس و گمانه‌زنی ایشان و ابری شدن کوهستان در بعدازظهر دره صخره‌ای گروی کربن یا در اوسنگ باید عملیات جستجوی پیگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز