رئیس شورای اسلامی شهر تهران تشریح کرد:

سه علت مهم در عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب/ در خصوص نمایشگاه کتاب بحث مالی مطرح نیست

۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۱۰:۵۵
کد خبر: ۹۵۶۱۸۷
سه علت مهم در عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب/ در خصوص نمایشگاه کتاب بحث مالی مطرح نیست
محسن هاشمی در رابطه با علت های عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، در رابطه با عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در نمایشگاه شهر آفتاب گفت: کسانی که می‌خواهند  نمایشگاه برگزار کنند علاقه دارند در مرکز شهر تهران این اتفاق رخ دهد.

او افزود: بدین ترتیب مخاطب‌شان بیشتر می‌شود و به دلیل نزدیکی مردم به محل برگزاری، بیشتر به نمایشگاه می‌آیند. در نتیجه یکی از فشارهای شهر آفتاب از طرف کسانی است که نمایشگاه برگزار می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با نمایشگاه کتاب بیان کرد: علاوه بر این موارد نمایشگاه کتاب رقیب هم دارد. در گذشته نمایشگاه کتاب در نمایشگاه بین‌المللی برگزار اما بعد در مصلی برگزار شد. در حال حاضر مصلی هم علاقمند است این نمایشگاه در آن‌جا شکل بگیرد و ناشرین و کتاب فروشی‌ها هم این علاقمندی را دارند.

هاشمی اضافه کرد: مجموع این علاقمندی با کمبود فضاهای نمایشگاهی برای امکانات در شهر آفتاب و کمبود امکانات شهر آفتاب دست به دست هم می‌دهد و خروجی‌اش عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در نمایشگاه شهر آفتاب می‌شود.

او اظهار کرد: در خصوص نمایشگاه کتاب دیگر بحث نمایشگاه سئول مطرح نیست چراکه انتخاب بین مصلی و نمایشگاه کتاب است. مصلی دو ایستگاه مترو دارد و علاقمندی‌ها بیشتر است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران نمایشگاه کتاب بحث درآمدی ندارد و با بن و سوبسیت و... رخ می‌دهد.

هاشمی در پایان گفت: این سه پارامتر سبب می‌شود علاقمندی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب وجود نداشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز