رئیس پلیس راه خوزستان:

جابجایی هواپیما از مسیر ماهشهر – بندرامام

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۷:۴۵
کد خبر: ۹۵۶۳۶۹
جابجایی هواپیما از مسیر ماهشهر – بندرامام
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: کار جابه جایی هواپیما از مسیر ماهشهر – بندرامام به زودی آغاز می‌شود تا این مسیر مهم برای تردد خودروها بازگشایی شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ رضا دولتشاهی، در خصوص از باند خارج شدن هواپیمایی مسافربری تهران به ماهشهر و بسته شدن مسیر ارتباطی مهم ماهشهر – بندرامام خمینی اظهار کرد: از ساعت ۷:۳۰ صبح که موضوع فرود هواپیما در منطقه شهری ماهشهر پیش آمد، شاهد مسدود شدن کمربندی ماهشهر در محدوده شهری بودیم. یعنی بخشی از کمربندی که روبروی فرودگاه (پل فرودگاه) به علت فرود هواپیما مسدود شد.

وی افزود: هواپیما بعد از گذر از انتهای باند فرودگاه ماهشهر از فنس‌های انتهای فرودگاه عبور و چرخ‌های هواپیما از جا درآمده و در نهایت در کمربندی ماهشهر متوقف می‌شود. این حادثه باعث می‌شود تا کل عرض جاده مسدود شود.

دولتشاهی عنوان کرد: افرادی که از سمت سربندر به ماهشهر در تردد هستند از جاده جایگزین مجیدی و افرادی که از سمت اهواز به سمت ماهشهر در حرکت هستند نیز از جاده جایگزین شهرک چمران استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: کارشناسان هواپیمایی ساعاتی قبل وارد ماهشهر شدند و اولین اقدام آنها تخلیه سوخت هواپیما بوده است. خوشبختانه هواپیما دچار آتش‌سوزی نشده و تا ساعاتی دیگر پس از انجام کارهای کارشناسی جابجایی هواپیما و باز شدن کمربندی ماهشهر به سرانجام می‌رسد.

نظر شما