هراز و چالوس از ساعت ۱۳یک‌طرفه می‌شوند!

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۲:۴۵
کد خبر: ۹۵۷۶۴۴
هراز و چالوس از ساعت ۱۳یک‌طرفه می‌شوند!
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: به جهت تخلیه بار ترافیکی محورهای شمالی تردد در محور چالوس و هراز از سمت جنوب به شمال از ساعت 13 محدود شده و ساعتی بعد تردد از شمال به جنوب یک طرفه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: در حال حاضر در شمال به جنوب محور هراز در منطقه تونل تکاور و منطقه پلور شاهد ترافیک پر حجم و نیمه سنگین هستیم.

وی افزود: البته خوشبختانه در جاده‌های کشور مداخلات جوی خاصی مشاهد نشده و از این رو تردد در همه جاده‌ها به صورت روان در جریان است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به پیش بینی بار بازگشت مسافران از جاده های شمالی کشور تصمیم گرفته شده است تردد در محور هراز از رودهن به سمت آمل و در جاده چالوس از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد از ساعت 13 ممنوع باشد.

سرهنگ رحمانی گفت: چند ساعت پس از اعمال این محدودیت و پس از تخلیه کامل جاده در محور جنوب به شمال تردد در مسیر شمال به جنوب به صورت یک طرفه انجام خواهد گرفت که البته این امر مستلزم تخلیه مسیر است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرده است که سامانه بارشی وارد کشور خواهد شد گفت: براساس پیش بینی های انجام شده از اواخر وقت امشب و به طور دقیق بامداد فردا در استانهای شمالی و شمال غربی کشور شاهد بارش نزولات جوی خواهیم بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: بر این اساس لازم است تا هموطنان پیش از ورود به جاده ها ابتدا از سلامت خودرو و وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و سپس تجهیزات زمستانی نیز به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که متاسفانه در جاده ها رانندگان را با مشکل مواجه می کند خالی بودن باک بنزین و اتمام ان است که از این رو به خصوص برای تردد در جاده های کوهستانی نیاز است باک خودرو پر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز