در نشست با اعضای هیات رییسه مجمع ملی جوانان و روسای جدید مجامع استانی سمن‌های جوانان؛

تندگویان: مجمع ملی جوانان یک مجموعه اخلاق مدار و خارج از روابط سیاسی است

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۸:۲۰:۲۴
کد خبر: ۹۵۷۸۹۸
تندگویان: مجمع ملی جوانان یک مجموعه اخلاق مدار و خارج از روابط سیاسی است
محمد مهدی تندگویان با اشاره به تشکیل مجمع ملی جوانان، تاکید کرد: یک مجموعه اخلاق مدار و خارج از روابط سیاسی در حوزه جوانان شکل گرفته و انتظارم این است که هیات رییسه بعدی هم موضوعات مهم و اصلی این مجمع را خوب دنبال کنند تا بتوانند به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی حامی جوانان کشور باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، محمد مهدی تندگویان با اشاره به تشکیل مجمع ملی جوانان، تاکید کرد: یک مجموعه اخلاق مدار و خارج از روابط سیاسی در حوزه جوانان شکل گرفته و انتظارم این است که هیات رییسه بعدی هم موضوعات مهم و اصلی این مجمع را خوب دنبال کنند تا بتوانند به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی حامی جوانان کشور باشند.

او افزود: استان گلستان از نظر عملکرد استانی و ستادی در حوزه جوانان جزو استانهای اول کشور در دو سال گذشته بوده و ما برنامه های بزرگ و ملی را با خیال راحت به این استان واگذار می کنیم.

تندگویان گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر میزان حضور دکتر سلطانی فر در برنامه های جوانان نسبت به وزرای قبلی ورزش و جوانان بسیار بهتر بوده و هر موقع در هر موضوعی از ایشان کمک خواستیم و یا دعوت کرده ایم دریغ نکرده است.

معاون امور جوانان در این نشست با اهدای لوح تقدیری از رامین عبدلی مدیر یکی از سمن‌های جوانان استان کرمان برای خدمات و فعالیت ارزشمند در موضوع تشییع و خاکسپاری سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز