علت فرود پروازهای رامسر_تهران و نوشهر_تهران در فرودگاه یزد مشخص شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۸:۱۸
کد خبر: ۹۵۸۲۹۰
علت فرود پروازهای رامسر_تهران و نوشهر_تهران در فرودگاه یزد مشخص شد
براساس اخبار منتشر شده پروازهای رامسر_تهران و نوشهر_تهران در فرودگاه یزد بر زمین نشست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در پی مشکلات حل نشده و فراوانی که طی چند روز گذشته در ناوگان حمل و نقل هوایی کشور به وجود آمده،  شاهد خبرهای عجیب و غریبی هستیم. از جمله این خبرها می‌توان به خارج شدن هواپیما از باند، فرود در فرودگاهی غیر از مقصد  مورد نظر و ...  اشاره کرد.

به عنوان نمونه امروز (دوازدهم بهمن 1398) شاهد خروج هواپیما از باند فرودگاه کرمانشاه بودیم که خوشبختانه به هیچ یک از سرنشینان این هواپیما آسیبی نرسید. هنور در شوک این خبر بودیم که گزارشاتی مبنی بر فرود هواپیمای دیگر در مقاصدی غیر از مقصد مورد نظر سرنشینان مخابره شد، برای مثال پرواز تبریز به استانبول در تهران بر زمین نشست، پرواز رامسر به تهران و همچنین نوشهر به تهران در فرودگاه یزد بر زمین نشست.

پس از تماس های مکرر با مسئولین متولی متاسفانه هیچ‌کدام از این افراد پاسخگو نبودند و در نهایت با اطلاعات پرواز مهرآباد تماس گرفتیم.

اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد علت به زمین نشستن پروازهای رامسر و نوشهر، که به مقصد تهران بودند، در یزد را بدی آب و هوا و تغییرات جوی شهر تهران اعلام کرد.

پس از به وقوع پیوستن مکرر چنین اتفاقاتی این سوال پیش می‌آید چرا پیش بینی وضعیت هوا قبل از پرواز در اختیار تیم پرواز قرار نمی‌گیرد؟ و اینکه چه شخصی پاسخگوی اتلاف وقت و سرگردانی مسافران حاضر در این پروازها خواهد بود؟

تا چه زمانی باید شاهد چنین بی‌برنامگی‌هایی در ناوگان حساس حمل و نقل هوایی باشیم؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز