ساخت زرادخانه برای جنگ با کرونا

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۹:۲۹
کد خبر: ۹۵۸۶۷۵
ساخت زرادخانه برای جنگ با کرونا
نخست وزیر چین در اعلامیه‌ای مطبوعاتی گفت: تولید کنندگان تجهیزات پزشکی در حال ساخت "زرادخانه به منظور نبرد با بیماری فراگیر کرونا" هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ به دنبال شیوع گسترده کرونا درچین، این کشور با یک بحران مراقبت از بهداشت عمومی روبه‌رو است. بیماران، کادر پزشکی و متخصصان از تأخیر در آزمایش ویروس، اطلاع رسانی به عموم مردم درباره ماهیت واقعی شیوع و انتشار ویروس و همچنین فشار بالای سیستم بهداشتی، از شیوع سریع و گسترده این ویروس خبر داده‌اند.

نخست وزیر چین گفت: تولید کنندگان پزشکی در حال ساخت "زرادخانه به منظور نبرد با بیماری فراگیر کرونا" هستند.

نخست وزیر چین لی کیچیانگ از تولید کنندگان خواسته است تولید تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای کنترل شیوع کرونا را افزایش دهند.

طبق اعلامیه مطبوعاتی دولت چین در روز یکشنبه، لی (دومین مرد قدرتمند در چین) تاکید کرد در شرایط فعلی "هر دقیقه برای ما حیاتی است. "

لی در این باره ادامه داد: تولید کنندگان مانند پیمانکاران نظامی هستند که در نبرد با این بیماری همه گیر" زرادخانه " را تولید می‌کنند.

نخست وزیر چین هشدار داد که تأمین نیازهای روزمره می‌تواند چالش برانگیز تر شود، او همچنین بر لزوم نگه داشتن زنجیره‌های تأمین برای اطمینان از وجود مواد غذایی در دسترس مردم تأکید کرد.

پیش از این، او از اتحادیه اروپا خواسته بود تا چین را در تهیه لوازم پزشکی کمک کند.

طبق اظهارات مردم ووهان، بعضی از بیمارستان‌ها از مجموعه تست‌های لازم برای تشخیص بیماران مبتلا به ویروس کرونا استفاده نمی کنند.

مقامات بهداشتی ووهان اذعان کرده‌اند که بیمارستان‌ها بیش از ظرفیت خود پذیرش داشته‌اند بنابراین امکان رسیدگی به همه بیماران وجود ندارد. این شهر در طی روزهای آینده دو بیمارستان دیگر هم در دست ساخت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز