معاون شهردار تهران در نشست خبری مطرح کرد:

نگاه بودجه ۹۹ شهرداری به محلات تهران/ ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه به محلات اختصاص پیدا می کند/ ۵ هزار میلیارد برای توسعه حمل و نقل و ترافیک

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۳:۴۵
کد خبر: ۹۵۸۷۳۹
نگاه بودجه ۹۹ شهرداری به محلات تهران/ ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه به محلات اختصاص پیدا می کند/ ۵ هزار میلیارد برای توسعه حمل و نقل و ترافیک
حامد مظاهریان در جریان اعطای لایحه بودجه ۹۹ شهرداری تهران از اختصاص بودجه های قابل توجه به دو بخش محلات و حمل و نقل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حامد مظاهریان معاون برنامه‌ریزی و توسعه انسانی شهرداری تهران در رابطه با بودجه ۹۹ ارسالی به شورای شهر گفت: طی سال‌های گذشته اتفاق نادر بوده است که متمم بودجه ارائه شود اما امسال متمم بودجه ارائه شده است.

او افزود : خوشبختانه در هفته گذشته متمم بودجه به شورای شهر تهران رسید و امروز ما بودجه ۹۹ را تقدیم شورای شهر شد.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: مهمترین نکته در بودجه ۹۹ شهرداری تغییر نگاه بود تهران در طی سه سال گذشته با این خصوصیات که افرادی به شهرداری می آمدند که پروژه‌های عظیم شهری را ایجاد کنند و تاکید بر پروژه های بزرگ مقیاس بود.

مظاهریان ادامه داد: آنچه شورای پنجم را متفاوت کرد این نوع نگاه آنان بود. آنها نگاه‌های نقادانه در پروژه‌های شهری داشتند که از نظر محیط زیستی و شهری انسان محور نبودند. سعی داریم از درون پروژه های بزرگ به محلات بازگردیم.

او با اشاره به اینکه اگر از مردم بپرسید مشکل شما چیست به مطالبات کلان تاکید دارند، افزود: مردم همین الان بحث های محیط زیستی آلودگی هوا را جز مطالبات خود می دانند اگر به محلات بازگردیم این مسائل متفاوت می شود. در محلات از نبود بازار میوه تره بار تا کمبود نور،  محل و پیاده راه ها و... جز مطالباتشان خواهد بود.

معاون شهردار تهران گفت: برای اینکار باید با مردم گفتگو داشته باشیم. پیش از این انتخابات شورایاری را داشتیم. آنان به خوبی مسائل محله را می شناسند و در مورد راه حل ها هم نظر می دهند. از سویی به گروه متخصص مراجعه میکنیم که می توانند میانجی باشند.

مظاهریان اضافه کرد: این ایده ها به پروژه تبدیل خواهد شد. از این رو ۲۰۰۰ میلیارد تومان به ۳۵۰ محلات تهران اختصاص داده شد. تا افزایش کیفیت زندگی محلات را شاهد باشیم. همچنین ۵ هزار میلیارد تومان برای بودجه ترافیک و عمران در نظر گرفته که بیش از ۳ هزار میلیارد برای مترو و ۵۰۰ میلیارد برای اتوبوس اختصاص پیدا کرده است. حدود ۸۵۰ میلیارد تومان برای میدان گاه ها و فضاهای عمومی اختصاص پیدا کرده است.

مظاهریان تصریح کرد: گردشگری، احداث گرمخانه ها و تکمیل بناهای باقیمانده و تهران ۱۴۰۰ حدود ۳۳ میلیارد هزینه در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز