سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

توقف فروش بلیت تهران – چین و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی ماهان

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۰۰:۰۵
کد خبر: ۹۵۹۵۰۱
توقف فروش بلیت تهران – چین و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی ماهان
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد: فروش بلیت مسیر تهران – چین و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی ماهان از روز جمعه متوقف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از توقف فروش بلیت مسیر تهران – چین و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد و گفت: از روز جمعه هیچ بلیتی در مسیر تهران – چین و بالعکس فروخته نشده است.

جعفرزاده در این باره توضیح داد: شرکت هواپیمای ماهان بر اساس سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران و نیز بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی و نقطه نظرات سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به توقف فروش بلیت مسیرهای پروازی به مقاصد مختلف از ایران به چین و بالعکس تا پایان ماه فوریه سال جاری میلادی کرده است.

او ادامه داد: بدیهی است پس از اتمام زمان مذکور بر اساس مجوزهای دستگاه های اجرایی ذی ربط و سازمان هواپیمایی کشوری تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و هواپیمایی ماهان در چارچوب راهبردهای کشور اقدام لازم را به عمل خواهد آورد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: در این مدت هر گونه پرواز رفت و برگشت به چین به منظور انتقال مسافران ایرانی از چین به ایران و مسافران چینی به چین در چارچوب مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و چین بر اساس توافقات جاری انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز