آغاز ثبت‌نام اینترنتی زائران برای اعزام به عتبات عالیات

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۴:۱۷
کد خبر: ۹۶۱۴۶۴
آغاز ثبت‌نام اینترنتی زائران برای اعزام به عتبات عالیات
ثبت‌نام اینترنتی زائران فارسی برای اعزام به عتبات عالیات آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس گفت: ثبت‌نام اینترنتی زائران این استان برای اعزام به عتبات عالیات در عراق برای روزهای ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز شد و تا ۲۵ بهمن ماه ادامه دارد.

زینلی افزود: متقاضیان می‌توانند در فرصت زمانی مشخص شده از طریق سامانه پیش ثبت نام به نشانی www.atabat.haj.ir و یا با مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

به گفته وی، زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی و نتایج آن بر روی سایت پیش ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت فارس اظهارداشت: افرادی که مبادرت به ثبت‌نام گروهی ۳۵ نفری کنند در صورتی که تعدادی از آن‌ها منصرف و یا از گروه خارج شوند و تعداد گروه کمتر از ۲۵ نفر باشد، حذف و در قرعه‌کشی شرکت داده نخواهند شد.

زینلی با تاکید بر اینکه در استان ۱۴۵ دفتر زیارتی مجاز فعالیت دارد، توصیه کرد: افرادی که قصد تشرف به سفر عتبات عالیات در عراق را دارند باید به کاروان‌های مجاز مراجعه و ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند بایستی دارای گذرنامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار تا تاریخ تشرف و وجود صفحه خالی برای صدور روادید را داشته باشد.

تعدادی از مکان‌های مذهبی شیعیان جهان در شهرهای کربلا، نجف، سامرا و کاظمین عراق قرار دارد، که به مناسبت‌های مختلف در طول سال شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان به زیارت در این مناطق هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز