شهردار منطقه در جلسه ارزیابی فعالیتهای HSE بیان کرد:

گام‌های مثبت و مؤثر منطقه ۱۹ در بهینه سازی مصرف انرژی

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۲:۵۸
کد خبر: ۹۶۲۳۰۹
گام‌های مثبت و مؤثر منطقه ۱۹ در بهینه سازی مصرف انرژی
شهردار منطقه 19 از اجرای اقدامات مثبت در راستای بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش مصرف انشعابات در ساختمان های شهرداری این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی توکلی، با اعلام این خبر در جلسه ارزیابی عملکرد منطقه در بحث HSE  (براساس مدل ارزیابی نشان تعالی) گفت: کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف، راه اندازی ژنراتورها، کاهش انشعابات، صرفه جویی در استفاده از تلفن و اجرای سیستم Voip در آینده نزدیک از جمله اقدامات شاخص و مؤثر برای کاهش مصرف انرژی هستند.

وی در تشریح سایر اقدامات اجرایی مورد توجه در بحث HSE ، به سهولت تردد خودروهای امدادی و آتش نشانی در خیابان احسانی با ساماندهی نزدیک به هزار بساط گستر، مقابله با عاملان آتش افروزی در محدوده خلازیر، ارائه خط مشی HSE به کارکنان شهرداری، کنترل صورت وضعیت ها و امضای آنها توسط نماینده HSE و حضور مسئول HSE در جلسات مناقصات و پروژه ها اشاره کرد.

توکلی یکی از افتخارات این منطقه را اجرای فعالیتهای مناسب سازی معابر و کسب رتبه دوم در بین مناطق دانست و گفت: این منطقه موفق شد در بازه زمانی کمتر نسبت به سایر مناطق اقداماتی در قالب مناسب سازی 8 بوستان و 6 ساختمان منطقه و نیز استانداردسازی 13 آسانسور را اجرا کند. ضمن اینکه فعالیتهای قابل توجهی نیز در بحث راه اندازی آبگرمکن های خورشیدی، تفکیک پسماندها، بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان های اسکان کارگری، افزایش ایمنی موتورخانه ها، اجرای دوره های آموزشی HSE، ایمن سازی معابر و بزرگراه ها باهدف کاهش ترافیک و تلفات انسانی و ایمن سازی کارگاه های ساختمانی صورت گرفته است.

در این نشست نجفی معاون سامانه HSE شهرداری تهران نیز ضمن تقدیر از اقدامات خوب صورت گرفته در خصوص HSE ، پیرامون مدل جدید ارزیابی مبتنی بر رویکرد و نتیجه محوری سخن گفت که طی آن ارزیابی مناطق باتوجه به بافت و فاکتورهای مدیریت شهری صورت می گیرد.

همچینین منصوری مدیر اجرایی دبیرخانه نشان تعالی HSE به ارائه توضیحاتی درخصوص این مدل پرداخت و اظهار کرد نتایج ارزیابی HSE در 5 و 6 اسفند ماه طی جشنواره ای به صورت یکپارچه اعلام و از مناطق برتر تقدیر خواهد شد.

براساس این گزارش جلسه افتتاحیه ارزیابی عملکرد منطقه 19 در بحث HSE طی روز یکشنبه 20 بهمن  برگزار و در ادامه ارزیابی فعالیتهای صورت گرفته در محورهای مدیریت، ایمنی ، سلامت و محیط زیست انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز