وزیر آموزش و پرورش:

کارآفرینی موضوع مشترک آموزش و پرورش و‌ معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۹:۵۷
کد خبر: ۹۶۲۶۹۵
کارآفرینی موضوع مشترک آموزش و پرورش و‌ معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری
حاجی میرزایی گفت: بر کارآفرینی تاکید داریم و این موضوع مشترک میان ما و معاونت علمی و فناوری است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، در مراسم انعقاد تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: روح کار  ما هدف های مشترکی را دنبال می کند و بابد ماموریت های مشترک را تمرین کنیم تا به اهداف بلند برسیم.

او ادامه داد: زمینه گسترده همکاری بین آموزش و پرورش و معاونت علمی وجود دارد و یکی از ساخت هایی که باید تسهیل کننده آن باشیم،  علم و فناوری است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یکی از حوزه های تلاش های مشترک میان این معاونت و ما تعاملات ضروری در حوزه علم و فناوری است تا وجه وجودی آنها تقویت شود،  گفت: بر کارآفرینی تاکید داریم و این موضوع  مشترک میان ما و معاونت علمی و فناوری است.

حاجی‌میرزایی بیان کرد: روح پرسش‌گری و پژوهش یکی از جنبه هایی است که در آموزش و پرورش ماموریت داریم تقویت کنیم و اکنون بیش از ۶۵۰ هزار پژوهشسرا داریم که البته نیازمند پشتیبانی هستیم همچنین نتایج آنها نیازمند تجاری سازی است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اگر دانش‌آموزان ما که پژوهش هایی آنها نیاز واقعی را دارد،  بشناسیم،  می توانند توانمندی های خود را تقویت کنند.

او با اشاره به اینکه جنبه  دیگر کار ما  شناسایی و هدایت استعدادهاست، گفت: افراد از بهره هوشی متفاوتی بهره‌مند هستند و هر یک علایق گوناگون  دارند و یکی از ماموریت‌های ما این است که توانمندی و علایق دانش اموزان را شناسایی و زمینه را برای خدمات مورد نیاز آنها فراهم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: جمعیت بزرگ با ۱۵ میلیون دانش آموز و ۱۱۰ هزار مدرسه و ۷۷۰ هزار معلم در تمام کشور وجود دارد و در واقع چتر آموزش و پرورش گسترش پیدا کرده است و فرصتی مناسبی  برای استارت آپ‌هاست که به زمینه همکاری برسد.

حاجی‌میرزایی یادآوری کرد: به این همکاری و تفاهم خوشبین هستم و بیش از آنچه این همکاری، شکل گیری الگوهای مشترک و ترکیب آنهاست که برای ما مهم است و باید به ماموریت های همدیگر کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز