کدام راه‌ها و جاده‌های کشور همچنان مسدود هستند؟

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۰:۲۷
کد خبر: ۹۶۳۵۰۹
کدام راه‌ها و جاده‌های کشور همچنان مسدود هستند؟
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بارش شدید برف در آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت موجب توقف و گرفتار شدن خودروهای فاقد زنجیر چرخ شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد رودباری در خصوص آخرین  وضعیت راه‌ها و جاده‌های سراسر کشور گفت: در محورهای کوهستانی استان‌های شمال غرب و شمال کشور همچون استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، زنجان، قزوین شاهد کولاک زمینی هستیم.

وی افزود: محورهای شریانی آزادراه قزوین-رشت، جاده قدیم قزوین-رشت، سراوان-فومن و رودبار-زهکلوت-ایرانشهر، همچنین محورهای غیر شریانی جاسک-بشاگرد و رودبار-کهنوج به دلیل طغیان رودخانه، محورهای دندی-تکاب، ایرانخواه-تکاب، اندیکا-شهرکرد و چلگرد به مسجدسلیمان به دلیل عدم دید و کولاک مسدود است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: طی شبانه روز گذشته در استان‌های مذکور بالغ بر ۴ هزار و ۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۵ هزار و ۸۰۰ نیروی انسانی با آغاز بارش در راهدارخانه‌ها اقدام به عملیات راهداری زمستانی کردند.

رودباری با اشاره به بارش شدید برف و کولاک روز گذشته در آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت گفت: ارتفاع برف در برخی نقاط به حدود ۱ متر و ۲۰ سانتیمتر رسید که موجب توقف و گرفتار شدن خودروهای فاقد زنجیر چرخ شد.

وی از مردم درخواست کرد: هنگام سفر و عبور از جاده‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباش گرم با خود به همراه داشته باشند و قبل از سفر با استفاده از سامانه جامع ۱۴۱ از راه ها باخبر شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز