در مراسم بهره برداری آزمایشی از آزادراه تهران - شمال مطرح شد؛

سرعت مجاز آزادراه تهران - شمال چقدر است؟

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۹:۰۴
کد خبر: ۹۶۳۶۲۵
سرعت مجاز آزادراه تهران - شمال چقدر است؟
رئیس پلیس راه تهران گفت: حداکثر سرعت مجاز در تمام مسیر آزادراه تهران- شمال ۸۰ کیلومتر و در داخل تونل‌های این مسیر ۷۰ کیلومتر است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ سرهنگ نورالله خادم، در حاشیه مراسم بهره‌برداری آزمایشی از آزادراه تهران - شمال افزود: بر اساس تدابیر فرماندهی راهور نیروی انتظامی، آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز و فردا به‌صورت آزمایشی برای تردد شهروندان از رمپ بزرگراه شهید همت باز است و با هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راه البرز، مسیر متقابل نیز در همین ساعات بازگشایی شده است.

وی افزود: بر اساس مقررات، فعلا فقط خودرو‌های سواری امکان تردد در این آزادراه را دارند و در آینده اتوبوس‌ها نیز می‌توانند از این مسیر استفاده کنند، اما ورود موتورسیکلت، وانت و وسایل نقلیه سنگین به این محور اکیدا ممنوع است.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ افزود: هم اکنون همه دوربین‌های کنترل سرعت و پایش تصویری جانمایی و نصب شده و دوربین‌های ثبت تخلف نیز به همراه مرکز کنترل همزمان با افتتاح رسمی این آزاد راه در اختیار ما قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه از هم اکنون تمام قوای پلیس راه تهران بزرگ برای تردد ایمن شهروندان در این مسیر استفاده شده است گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس راه در طول مسیر بویژه در تونل ۱۶ به طول ۵ کیلومتر مستقر شده‌اند تا خدای ناکرده حادثه‌ای برای شهروندان پیش نیاید.

وی افزود: توقف در حاشیه آزادراه اکیدا ممنوع است و از رانندگان درخواست می‌کنیم به هیچ عنوان در حاشیه آزادراه توقف نکنند.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ در خصوص نگرانی و دغدغه پلیس از ایجاد ترافیک در مسیر در روز‌های پایانی هفته نیز گفت: بر اساس سناریوی تعریف شده که بزودی به ما ابلاغ خواهد شد، در مواقعی که احتمال پس زدن ترافیک از جاده قدیم چالوس به آزادراه و تونل‌های مسیر وجود داشته باشد، پلیس می‌تواند با ایجاد محدودیت از ابتدای آزادراه، از ورود خودرو‌ها با حجم بالا به این مسیر جلوگیری کند تا مشکلی در انتهای مسیر بوجود نیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز