عوامل کانال جعلی سازمان سنجش در فضای مجازی بازداشت شدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۳:۰۵
کد خبر: ۹۶۴۳۰۳
عوامل کانال جعلی سازمان سنجش در فضای مجازی بازداشت شدند
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد که عوامل کانال جعلی و غیرواقعی که به نام سازمان سنجش در فضای مجازی (پیام‌رسان تلگرام) فعالیت می‌کردند، شناسایی، دستگیر و جهت اقدامات بعدی تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو هشدارهای متعدد این سازمان مبنی بر سوء استفاده اشخاص و موسسات سودجو از نام و اعتبار سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع می‌رساند، این سازمان هیچگونه فعالیت و اطلاع رسانی در فضای مجازی تلگرام ندارد.

سازمان سنجش آموزش کشور در فضای مجازی اطلاع رسانی داخلی به نشانی‌های پیام‌رسان سروش:  http://sapp.ir/sanjeshprnoet، پیام‌رسان آی‌گپ: https://profile.igap.net/prnoetir، پیام‌رسان گپ: https://gap.im/prnoetir،

پیام‌رسان بله: prnoetir@ و پیام‌رسان ایتا : https://eitaa.com/prnoetir برای داوطلبان آزمون‌های سراسری اطلاع‌رسانی می‌کند.

داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه اقدامات خلاف قوانین و مقررات و یا سوء استفاده احتمالی از نام و عنوان این سازمان، آن را از طریق شماره تلفن‌های ۳۶۱۸۲۱۵۲-۰۲۶ و ۳۶۱۸۲۱۵۱-۰۲۶ و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org یا نشانی اینترنتی http://q.sanjesh.org/۵۳۴۷۹  به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور گزارش کنند.

نظر شما