عارف:

مدیریت شهری گزارش اقدامات خود را به مردم بدهد/ مردم حساب نظام و انقلاب و مسیر درستی که طی کرده را از مسئولین جدا می‌کنند / وعده ما پای صندوق های رای

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۴:۳۱
کد خبر: ۹۶۴۵۴۴
مدیریت شهری گزارش اقدامات خود را به مردم بدهد/  مردم حساب نظام و انقلاب و مسیر درستی که طی کرده را از مسئولین جدا می‌کنند / وعده ما پای صندوق های رای
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات پیش‌رو مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد او همچنین از مدیریت شهری جهت برخی اقدامات مفید تشکر کرد و خواستار انتشار برخی از این اقدامات شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری منطقه ۲۲ صبح امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محمدرضا عارف  رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران برگزار شد.

محمدرضا عارف،رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در جریان افتتاح ۵۵ پروژه شهری منطقه ۲۲ و با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم حساب نظام و انقلاب و مسیر درستی که طی کرده را از مسئولین جدا می‌کنند و حضور حماسی، مسئولیت همه را چند برابر می‌کند و مسئولین هم باید پا به پای مردم در جهت آرمان‌های انقلاب گام بردارند.

او‌ افزود: جمعه آینده یکی از روزهای مهم است و مردم دوباره وفاداری را به انقلاب نشان می‌دهند و صندوق‌های رای مسیر توسعه و پیشرفت را مشخص می‌کنند و امیدوارم با حضور جدی و پرشور مردم در انتخابات پرشور داشته باشیم.

عارف ضمن تبریک به متولیان منطقه ۲۲ جهت افتتاح ۵۵ پروژه اظهار کرد: این منطقه یکی از مناطق گردشگری است و امیدوارم مردم تهران بتوانند از امکانات فرهنگی و اجتماعی و معیشتی این منطقه استفاده کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد:  کار خوبی که در مجلس دهم اتفاق افتاد ۴ دفتر در چهار حوزه پردیس افتتاح شد پردیس، شمیرانات، شهر ری و اسلامشهر از آن جمله است تجربه موفقی بود و توانستیم از نزدیک در جریان مشکلات و توقعات مردم باشیم. همین کار نیز در مناطق ۲۲ گانه انجام شد.

عارف ادامه داد: توانستیم کمک‌هایی را در فصل بودجه و قوانین مادر به شهرداری انجام دهیم که خوشبختانه قانون مالیات ارزش افزوده نیز به تصویب رسید و شهرداری توانست سهم خوبی از این درآمد را کسب کند.

به گفته او بافت فرسوده و ساماندهی آن یکی از اولویت‌ها بوده است که در آن کارهای انجام شده همچنین در بحث محیط زیست کارهای خوبی انجام شده است.

عارف گفت: من به عنوان رئیس مجمع ۵۱ نفر تهران اعم از نمایندگان شورا و نمایندگان مجلس و استاندار و شهردار تهران از اعضای آن هستند از مدیریت شهری تشکر ویژه انجام می‌دهم . برنامه راهبردی اعلام کردیم که در آن مسیر گام‌های خوبی برداشته اند به خصوص در رابطه با ساماندهی مسائل جدی شهر تهران در این مسیر گام هایی برداشته شد.

او ادامه داد: به دلیل قرار گرفتن در هفته تبلیغات عدد و رقم از بدهی‌های شهرداری نمی گویم ولی تشکر می کنم از ساماندهی بدهی‌های شهرداری که شهردار تهران و مدیریت شهری به طور کلی اقدامات خوبی انجام دادند.

این نماینده مردم تهران در مجلس در شورای اسلامی افزود: همچنین در بخش ارائه خدمات سرعت خوبی وجود دارد که از شورای شهر و شهردار خواهش می کنم گزارش اقدامات خود را به مردم بدهند تا بفهمند در این مدت کمتر از سه سال چه اقدامات خوبی انجام شد.

عارف با اشاره به مطالبات مردم افزود: دغدغه اصلی مردم اسلامشهر و پردیس   مترو بود که خوشبختانه فعال شده است اما همچنین در حوزه کمربندها مشکل جدی داشتیم.

عارف گفت: دیدار ما جمعه در پای صندوق‌های رای است و هر رأیی که در صندوق می‌اندازید مقابله با دشمن است دشمنی که بیش از ۴۰ سال است که همه توان خود را برای نابودی فکر و پشتوانه معنوی کشور و انقلاب ما به کار برده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز