بودجه درمان سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۹ افزایش یافت

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۸:۲۱
کد خبر: ۹۶۶۲۱۶
بودجه درمان سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۹ افزایش یافت
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از پیش بینی تخصیص ۳۹ هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش درمان این سازمان در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ امیرعباس منوچهری، در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بیمارستان میلاد اظهار داشت: در سال ۹۸، ۲۵ هزار میلیارد تومان به بخش درمان سازمان تامین اجتماعی اختصاص داده شد که این میزان در سال ۹۹ به ۳۹ هزار میلیارد تومان افزایش می یابد.

به گفته وی، ۴۱۰۰ میلیارد تومان نیز به منظور استقرار عدالت در ارائه خدمات درمانی و سطح بندی مراکز درمان در نظر گرفته شده است.

رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت مراکز درمانی اظهار داشت: مدیریت بیمارستان یک مجموعه از اقدامات فنی - مهندسی، تغذیه و درمان محسوب می شود و بر این اساس بسیار حائز اهمیت است.

مهدی درخشان افزود: شخصیت به مسئولیت وابسته نیست و حفظ حرمت ها همواره با انضباط سازمانی مورد تاکید است و این انضباط با استفاده از نظرات انتقادی و تفکیک شخصیت حقیقی و حقوقی فراهم می شود.

فرهاد حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان میلاد نیز در ادامه این بیمارستان را به عنوان ویترین درمان سازمان تامین اجتماعی معرفی کرد و گفت: با تاکید ویژه بر اعتباربخشی باید بهترین خدمات درمانی ارائه شود.

نظر شما