دعوت بازرس مجمع ملی جوانان کشور از مردم برای حضور گسترده در انتخابات ۲ اسفند

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳:۱۳
کد خبر: ۹۶۶۴۸۸
دعوت بازرس مجمع ملی جوانان کشور از مردم برای حضور گسترده در انتخابات ۲ اسفند
بازرس مجمع ملی جوانان کشور با صدور بیانیه‌ ای، از مردم برای حضور گسترده در انتخابات ۲ اسفند دعوت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ "علی یزدان پناه احمدآبادی" بازرس مجمع ملی جوانان، با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم برای شرکت در انتخابات، تصریح کرد: امیدواریم مردم شریف ایران با انتخابی آگاهانه و هوشمندانه، قوه مقننه را به دست نمایندگانی، پرتلاش، متخصص، متعهد و دلسوز بسپارند.

متن بیانیه ایشان به شرح ذیل است:

بسم‌‌الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و شریف و جوانان عزیز ایران اسلامی

امروز ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم؛ سال ها مبارزه برای احقاق ارزش ‌های مردم‌ سالاری دینی و نشو جمهوریت بعد از تحمل سال ها حکومت فردی و خودکامه، امروز بیشتر از هر زمان دیگری به رأی ما به عنوان حافظ اصل جمهوریت احتیاج دارد.

حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در‌ دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم.

سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهار سال بلکه برای سال های متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد؛ از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.

از ملت عزیز می خواهیم، موضوع انتخاب اصلح را باید در نظر بگیریم و به فردی که دلسوز و پر تلاش و معتقد به مبانی دینی و نظام است رأی دهید و انشاالله، مردم شریف ایران با انتخابی آگاهانه و هوشمندانه، قوه مقننه را به دست نمایندگانی، پرتلاش، متخصص، متعهد و دلسوز خواهند سپرد.

به نمایندگی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان و فعالین اجتماعی از مردم عزیز می خواهیم که در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی دقت نظر داشته و به افراد متعهد، متخصص، با صداقت و عملگرا که برنامه‌ی خوب و مناسب ارائه داده اند اعتماد کنند تا آینده در صورت عدم اجرای برنامه‌های ارائه شده، منتخبین در برابر مطالبات مردم پاسخگو باشند.

لذا لازم است همه ملت شریف بویژه جوانان عزیز ایران اسلامی در روز جمعه ۲ اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی حضور پر خروش داشته باشند و مانند دفعات قبل دشمنان این ملت را که امید به یأس و ناامیدی مردم و سرد شدن آنها در برابر سرنوشت این مملکت دارند، ناامید و حماسه‌ای دیگر را ایجاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز