آذری جهرمی:

به شکایت‌های مردم در خصوص پیامک‌های انتخاباتی رسیدگی می‌کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۴:۴۲
کد خبر: ۹۶۶۵۵۴
به شکایت‌های مردم در خصوص پیامک‌های انتخاباتی رسیدگی می‌کنیم
وزیر ارتباطات از پیگیری شکایات ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انتخابات خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا مبنی بر اینکه پیامک‌های تبلیغاتی برای مردم فرستاده می‌شود که منجر به نارضایتی و گله‌مندی آنها شده است، گفته شده است اپراتورها در اختیار افرادی قرار دارند که تبلیغات را انجام می‌دهند، این قضیه را تائید می‌کنید یا خیر؟ گفت: در خصوص این پیامک ها شکایاتی را از طرف مردم دریافت کردیم. اما اینکه اطلاعات از منابع و اپراتورها در اختیار کاندیداها قرار گرفته باشد را نه می‌توانم تایید کنم و نه می‌توانم رد کنم؛ چرا که هنوز اطلاعاتی نداریم.

وزیر ارتباطات افزود: اگر اطلاعاتی وجود داشته باشد بررسی می‌کنیم و قطعا با آن برخورد می‌کنیم. همه افرادی که به صورت غیر قانونی از هر منبعی و از هر طریقی اطلاعات مردم را بدست آوردند و پیامک‌های تبلیغاتی بدون اجازه برای مردم، فرستادند، شکایت ها را از نهادها جمع‌آوری می‌کنیم و حتما به دستگاه های نظارتی و مجری انتخابات، ارسال می کنیم چرا که تعدی به حریم خصوصی مردم است.

آذری جهرمی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات شرکت می کنید، تصریح کرد: انتظار بنده این است در گام دوم انقلاب همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند و بر روی جوانان تاکید کردند، البته با احترام به افراد با تجربه و ارزش نهادن بر دانش و تجربه آنها، مجلس رنگ و بوی جوانانه بگیرد و طبیعتا انتخاب این جانب هم ، به سمت جوانان خواهد بود. لیستی را انتخاب  می کنم که دغدغه جوانان مملکت در آن فهمیده شود چراکه قشر بزرگی از جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهند. طبیعتا دغدغه جوانان بایستی فهمیده شود. لذا شخصا لیستی را انتخاب می‌کنم که دغدغه این قشر بزرگ جامعه را ببیند و برای آن برنامه داشته باشد و در این حوزه، برنامه روشن و مشخصی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز