این دختر طلا عطسه می‌کند! +عکس

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۰:۵۲
کد خبر: ۹۶۷۰۹۵
این دختر طلا عطسه می‌کند! +عکس
بعد از عطسه های شدید و پشت سرهم دختر جوان متوجه شد جسم نسبتا بزرگی از بینی اش خارج شد ، جسمی که یک تکه طلای با ارزش بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دختر جوان که 12 سال پیش انگشتری داخل بینی اش گیر کرده بود با یک عطسه ی شدید موفق شد از وجود آن داخل بینی اش خلاص شود ؛ جالب است بدانید که او طی تمام این سالها نمیدانست انگشتر او که هدیه ی تولد 8 سالگی اش بود داخل بینی اش گیر کرده بود و تصور می کرد که در یک ریخت و پاش و جابه جایی انگشترش را گم کرده است.

انگشتر به دلیل محبوس شدن داخل بینی آن هم به مدت طولانی دچار تغییر رنگ شده است.

"ابیگیل تامسون" 20 ساله این انگشتر طلا را روز تولد 8 سالگی اش هدیه گرفته بود و چند ماه بعد متوجه شد که آن را گم کرده است ، به گفته ی "ابیگل" همه جا را برای پیدا کردنش گشت اما هرگز تصور نمیکرد انگشتر داخل بینی اش باشد برای همین هیچ وقت آنجا را بررسی نکرد :)

تا اینکه روز گذشته بعد از چند بار عطسه ی شدید و محکم پشت سرهم ناگهان احساس کرد جسمی نسبتا بزرگ از بینی اش خارج شد و در کمال ناباوری متوجه شد که شیی فلزی میان مخاط بینی اش بیرون آمده و آن هم چیزی نیست جز یک انگشتر طلای بچه گانه. بعد از شستن انگشتر تازه متوجه شد که تمام این 12 سال انگشتر گم شده اش داخل بینی او بوده که بالاخره با عطسه بیرون پرید.

پیدا-شدن-انگشتر-طلا

نظر شما
پرونده ویژه