زیبایی بینی بدون جراحی واقعیت دارد؟

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۰:۳۷
کد خبر: ۹۶۸۶۲۷
زیبایی بینی بدون جراحی واقعیت دارد؟
افرادی که از عمل جراحی بینی ترس دارند می توانند از این روش جدید بدون جراحی برای زیبایی و اصلاح فرم بینی که بدون درد هم می باشد، استفاده کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زیبایی بینی بدون جراحی یک روش جالب و در دسترس بیمارانی است که مایلند حالت بینی خود را بدون انجام جراحی های گسترده و برش های عمیق ، بهبود ببخشند . فواید زیبایی بینی بدون جراحی ، دارای نتایج سریع تر و شفابخشی زودتر بدون درد و یا با درد کمتر می باشد.

زیبایی بینی بدون جراحی چیست؟

زیبایی بینی بدون جراحی از مواد تزریقی بوتاکس ، رستیالن یا رادیس استفاده می کند تا شکل بینی را اصلاح کند . این فیلرها یا پرکننده ها برعکس پروسه جراحی به بیماران اجازه می دهند تا سریع تر به نتایج مورد نظر دست پیدا کنند . زمانی که ناتعادلی موجود در بینی کم باشد ، از این روش برای اصلاح فرم بینی استفاده می کنند که باعث به دست آمدن نتایج جذابی خواهد شد.

بیمارانی که به فکر جراحی بینی هستند ، شاید از این که بفهمند مورد خوبی برای زیبایی بینی بدون جراحی هستند، خوشحال شوند . این نوع درمان مشهور جایگزین بسیار مناسبی برای رینوپلاستی می باشد.

زیبایی بینی در 15 دقیقه

زیبایی بینی با بوتاکس یک روش فوق العاده آسان و سریع است که فقط 15 دقیقه زمان می برد و بینی شما را شکل می دهد و در نتیجه ظاهر کلی چهره شما نیز بهبود پیدا می کند و اعتماد به نفستان بالا می رود . بیمار در طول این پروسه 15 دقیقه ای می تواند یکی از سه مواد نامبرده را استفاده کند.

طبیعتا این تزریقات برای از بین بردن قوس بینی و چروک های صورت استفاده می شوند.

عمل زیبایی بینی بدون جراحی کاملا بدون درد است و در یک ملاقات کوتاه تمام می شود.

با تزریق موادی مثل بوتاکس در مکان های خالی ، بینی شما کاملا استاندارد و زیبا جلوه می کند . البته بعضی از بیماران می ترسند که بینی آن ها بزرگ تر شود اما صاف شدن قوس باعث زیباتر شدن چهره آنان خواهد شد.

زیبایی بینی بدون جراحی یک گزینه عالی برای بیمارانی است که از جراحی می ترسند.

گزینه های مناسب برای زیبایی بینی بدون جراحی

    بیمارانی که از جراحی می ترسند و به دلایل مختلف مثل هزینه بالا نمی خواهند جراحی کنند ، گزینه خوبی برای این پروسه می باشند .

    افرادی که کمی قوس و یا ناهمواری روی بینی خود دارند ، گزینه مناسبی هستند.

    متاسفانه افرادی که بینی های بسیار بزرگی دارند و خواهان کاهش سایز می باشند، نمی توانند از این پروسه استفاده کنند.

    این پروسه قادر به کوچک کردن بینی و یا از بین بردن ناقرینگی های بزرگ در آن نیست.

    افرادی که به علت قوس بینی دچار افسردگی شده اند نیز گزینه مناسبی برای این پروسه هستند.

    این پروسه همچنین شبیه به لیفتینگ بینی عمل می کند زیرا می تواند لبه ها و پره های بینی را نیز کمی بالا بکشد و شکل گرد آن را از بین ببرد.

زیبایی بینی بدون جراحی چگونه انجام می شود ؟

مقدار کمی از مواد فیلر مثل بوتاکس یا سلیکون و ... را درون سرنگ می ریزند و به ناحیه هایی از بینی می زنند که نیاز به پر کردن ، یکدست کردن و قرینه شدن دارند.

این فیلرها ذرات بسیار ریزی هستند . این پروسه گاهی اوقات نیاز به انجام چند باره دارد تا بتواند بهترین نتیجه را نشان دهد که حداقل 4 الی 6 هفته بین هر جلسه فاصله می باشد و علت آن هم نوع عملکرد این فیلرها می باشد.

بدن شما بعد از این تزریق در حالت تدافعی قرار می گیرد و بافت را شکل داده و در پوزیشن جدید قرار می گیرد . بافت طبیعی در طول زمان های مختلف اطراف فیلر را پر می کند و حجم بیشتری را در آن ناحیه ایجاد می کند و در نتیجه ، نتیجه نهایی تزریق را نمی توان در همان لحظه دید و باید صبر کرد.

بعد از گذشت مدت زمانی از تزریق فیلر می توان نظر داد که آیا بیمار به تزریق دوباره نیاز دارد یا خیر و اگر بله، چقدر نیاز دارد.

امنیت پروسه زیبایی بینی بدون جراحی

رینوپلاستی بدون جراحی به بیهوشی عمومی نیاز ندارد و بی حسی موضعی در آن کفایت می کند . گاهی اوقات این بی حسی ها کاملا خوراکی و با خوردن دارو است و باعث از بین بردن حس درد می شود . به همین دلیل هیچ برشی در بینی فرد ایجاد نمی شود و در نتیجه با خطر خاصی همراه نیست . اگرچه که خطرات کمی برای آن وجود دارد که شامل موارد زیر می باشند :

    واکنش های حساسیت بالا

    عفونت

    ناقرینگی یا رضایت نداشتن بعد از تزریق

    احتمال آسیب پوستی در قسمت بینی

در مورد تزریق سیلیکون نیز خطراتی از جمله حرکت سیلیکون به قسمت دیگر صورت و یا بدن وجود دارد که شکل بینی را نیز به هم می زند . اگرچه که این مشکلات در مورد تزریقات در مقدار زیاد بیشتر اتفاق می افتد . البته که حرکت سلیکون در موارد بسیار نادری اتفاق خواهد افتاد.

در زیبایی بدون جراحی، احتمال چه چیزهایی وجود ندارد ؟

اگر خواهان بینی کوچک تر، پره های کوچک تر و باریک تر یا برداشتن قوس کامل بینی هستید و یا در کل بینی باریک تری می خواهید ، نباید از این روش استفاده کنید زیرا به اهداف خود نخواهید رسید . رینوپلاستی بدون جراحی نمی تواند مشکلات تنفسی یا نقایص درونی آن را برطرف کند و همچنین نمی توان بعد از آن انتظار یک بینی عالی و کاملا بدون نقص را داشت.

سایر نکات زیبایی بینی بدون جراحی

    تزریقات از طریق ژویدرم و یا رزیدس یا بیشتر فیلرهای دیگر تقریبا کوتاه مدت است.

    برای رسیدن به نتایج مناسب باید چند بار این تزریق را انجام دهید.

    این کار کمی سخت است و پر هزینه می باشد.

    از طرفی تزریقات سیلیکون یا آرتفیل همیشگی هستند اما نمی توان نتایج بد آن را از بین برد و در نتیجه انجام آن با ریسک همراه است و از طرفی این پروسه با درد همراه است و باید یک جراح متبحر را انتخاب کنید.

    افرادی که به اختلالات خودایمنی مبتلا هستند ، نباید از تزریقات سیلیکون و دیگر ماده های دائم استفاده کنند.

    افرادی که از واکنش های بالای حساسیت بدنی خود می پرسند ، قبل از انجام این عمل باید از پزشک سوال کنند و بعد این پروسه را انجام دهند.

    اگر برای انجام این فرآیند در آینده برنامه دارید ، نباید این تزریق را با فیلرهای دائمی مثل آرتفیل یا سیلیکون انجام دهید.

نظر شما
پرونده ویژه