تعطیلی برج میلاد در حال بررسی است

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۰:۳۷
کد خبر: ۹۶۹۰۱۳
تعطیلی برج میلاد در حال بررسی است
رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران از بررسی تعطیلی برج میلاد خبر داد و گفت: دستورالعمل‌های مقابله با کرونا با قوت در شهرداری تهران در حال اجرا است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ غلامحسین محمدی، مشاور شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی شهرداری تهران گفت: روز شنبه به اطلاع هموطنان رساندیم که یک دستورالعمل همه جانبه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در تهران تدوین شده است.

وی افزود: این دستور العمل که شامل ضدعفونی کردن و گندزدایی از سیستم حمل و نقل عمومی و نظارت بر بازارهای میوه و تره بار و اقدامات دیگری است با جدیت و قدرت در حال اجرا است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران تصریح کرد: فردا سه شنبه نیز جلسه ای با حضور مدیران شهری برای گزارش گیری درخصوص نحوه اجرای دستور العمل و موضوعات مرتبط برگزار خواهد شد.

غلامحسین محمدی گفت: تا این لحظه تصمیم گرفته شده است که تمام تورهای سیاحتی و زیارتی برگزار شده از سوی شهرداری تهران که عموما برای افراد سالمند بود تعطیل شود.

وی ادامه داد: همچنین برای تعطیلی برج میلاد هم به عنوان یک جاذبه گردشگری که به هر تقدیر مخاطبانی دارد بررسی هایی را آغاز کرده ایم.

مشاور شهرداری تهران گفت: البته نکته ای که باید به ان توجه کرد این است که بررسی ما حکایت از کاهش ترددهای غیر ضرور شهروندان دارد و مردم در مراجعه به میادین میوه و تره بار هم مسائل بهداشتی را بیش از پیش در دستور کار قرار داده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز