رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران تشریح کرد:

آخرین مصوبات شهرداری در زمینه مقابله با کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۹:۰۳
کد خبر: ۹۶۹۵۶۲
آخرین مصوبات شهرداری در زمینه مقابله با کرونا
غلامحسین محمدی، مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگوی کوتاهی اهم اقدامات انجام شده در سازمان متبوع خود در زمینه کرونا را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در دومین جلسه کارگروه مقابله با بیماریهای واگیر شهرداری تهران مصوب شد محورهای زیر اجرا شود.

۱- تا حد امکان از برگزاری جلسات در شهرداری تهران اجتناب شود، فاوای شهرداری تهران زیرساخت های لازم برای تشکیل جلسات مجازی را فراهم کرده است.

۲- تمامی مجموعه های شهرداری تهران، در صورت اعمال محدودیت فعالیت بخش هایی از شهر تهران، آمادگی های لازم را احصا کرده و برنامه ریزی کنند.

۳- سازمان زیباسازی نسبت به افزایش ظرفیت در اختیار حوزه اطلاع رسانی به شهروندان از  طریق بیلبوردها، تلویزیون های شهری و سایر ظرفیت های تبلیغاتی موجود در سطح شهر در اسرع وقت اقدام کند.

۴- تمامی مجموعه های شهرداری تهران، نیازهای فنی و لجستیکی خود را برای حداقل یک ماه آینده پیش بینی کرده و به تفکیک به دبیرخانه کارگروه برای پیگیری از مراجع ذیربط ظرف روز جاری ارسال کنند.

۵- با سازمان پدافند غیرعامل در خصوص اعلام سامان سراها و سایر مراکز مرتبط با مددجویان، به عنوان مراکز سطح 1 تماس، مکاتبه صورت گیرد.

۶- میادین میوه و تره بار نسبت به استفاده از فضاهای تبلیغاتی موجود در بازارهای روز و رادیو مستقر در این بازارها برای اطلاع رسانی اقدام کند.

۷- شرکت بهره برداری مترو با همکاری نهادهای قضایی و انتظامی نسبت به جلوگیری از ورود دستفروشان اقدام کند.

۸-- باغ پرندگان شهر تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

۹- با توجه به افزایش مراجعه شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه خود از فروشگاه های بزرگ، شرکت فروشگاه های شهروند اعلام آمادگی خود برای تامین مایحتاج روزانه مردم را اعلام کرد.

نظر شما