این داماد پلید، زن از آب در آمد!+ عکس

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۹:۲۸
کد خبر: ۹۶۹۶۸۵
این داماد پلید، زن از آب در آمد!+ عکس
دامادی که مثل همه‌ی دامادهای مراسم عروسی میهمانان می‌دیدند در حقیقت زنی بود که با نقشه‌ای کثیف دختر جوان را برای ازدواج فریب داده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در کشور پر از عجایب هند مردها اغلب برای جهیزیه همسر آینده شان با او ازدواج میکنند تا صاحب اموالی شوند ، این ایده ی غیرانسانی که سالیانه جان چندین زن جوان را در این کشور می گیرد این بار برای یک زن انگیزه جرم شد ، زنی که خود را مرد جازده بود تا با زنان ساده لوح ازدواج کند.

موردی عجیب به پلیس هند گزارش شد ، موردی در مورد فریب زنان برای تصاحب جهیزیه و اموال پدری آنها. به گزارش odditycentral "کریشنا سن" به مدت 4 سال در نقش یک مرد جوان زندگی کرد و توانست 2 زن را به نیت دروغین ازدواج فریب دهد .

او برای اولین بار در سال 2013 با کوتاه کردن موهایش و تغییر ظاهر و لباس خود را شبیه مردان کرد و کم کم تبدیل به فردی شد که در کوچه و خیابان کسی نمی توانست متوجه جنسیت دروغین او شود.

این تغییر ظاهر ایده ای شد برای فریب زنان ، زنانی که از طریق فضای مجازی شکار می شدند. او حتی نام و نشان خود راتغییر داد تا بالاخره موفق شد با زنی وارد دوستی شود و او را راضی به ازدواج کند اما بعد از گذشت مدتی زن که به رفتار او مشکوک شده بود قرار ازدواج با او را به هم زد اما این اتفاق مانع از ادامه جرم "کریشنا" نشد .

سالها بعد او به قدری برنامه ریزی شده پیش رفت که موفق شد به عنوان داماد در مراسم ازدواج با زن جوانی حاضر شود.

چند روز بعد از ازدواج بالاخره نقشه ی کثیف این زن فاش شد و توسط پلیس بازداشت شد.

داماد پلید

نظر شما
پرونده ویژه