خسارت سیلاب به زمین‎های کشاورزی و باغی بروجرد

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۱:۳۴
کد خبر: ۹۶۹۷۹۵
خسارت سیلاب به زمین‎های کشاورزی و باغی بروجرد
معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: بارش شدید باران در ۲ روز اخیر منجر به زمین های کشاورزی و باغی این شهرستان خسارت زد که میزان دقیق آن پس از مساعد شدن هوا برآورد خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مسعود فلاح، اظهار داشت: به علت بارندگی شدید باران و جاری شدن سیل  شب گذشته کلیه راههای ارتباطی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان قطع و روستاها در محاصره شدید آب قرار گرفتند.

وی ادامه داد: به دلیل احساس خطر ناشی از سیل در روستای کاروانه ۱۵ واحد مسکونی واقع در مسیر رودخانه تخلیه شدند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد بیان کرد: هم اکنون راه ارتباطی این روستاها برقرار و تردد در این روستاها برقرار است.

وی افزود: بسیاری از واحدهای مسکونی روستایی نیز به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل دچار خسارت شده که با همکاری بنیاد مسکن تعیین خسارت خواهند شد.

فلاح اضافه کرد: با توجه به شدت بارشها و حجم بالای آب که در مقایسه با سیل فروردین ۹۸ بیشتر بود بدونه شک بعد از فروکش کردن آب شاهد تخریب بخش عمده ای از پلها و جاده ها خواهیم بود.

وی یادآور شد: اکیپ های امدادی لازم برای مهار سیل و جلوگیری از ورود آب به داخل منازل روستاییان و حمایت از مردم  همچنان مشغول فعالیت هستند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: در برخی از خیابان های  شهر بروجرد آبگرفتگی وجود داشت که توسط اکیپ های امدادی و عوامل شهرداری رفع شد.

فلاح افزود: از شب گذشته همه عوامل امداد و نجات و راهداری و پلیس راه به حالت آماده باش درآمدند و در سطح شهر شهرداری و در جاده و روستاها عوامل راهداری، راه و شهرسازی و هلال احمر در حال خدمت رسانی هستند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد اظهارداشت: هم اکنون تردد در همه جادههای شهرستان بروجرد در جریان است و از رانندگان تقاضا می شود از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز