عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران:

موردی از ابتلا به کرونا در گرمخانه ها گزارش نشده است

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۱:۲۰
کد خبر: ۹۶۹۹۱۵
موردی از ابتلا به کرونا در گرمخانه ها گزارش نشده است
الهام فخاری با اشاره به اینکه تشخیص کرونا از آنفولانزا به نهادهای تخصصی ارتباط دارد از عدم وجود ابتلا به کرونا در گرمخانه های سطح تهران تا این لحظه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ الهام فخاری ،عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در رابطه با آمار ابتلاء افراد در گرمخانه ها به کرونا گفت: خوشبختانه روزی چند بار از مسئول امور خدمات اجتماعی شهرداری تهران اطلاع کسب می کنم و تاکنون موردی در این خصوص گزارش نشده است.

او افزود: خوشبختانه شهرداری تهران پیش بینی خوبی در خصوص بیماری های عفونی داشته است از این‌رو موارد مشکوک غربال شدند و بنا به تشخیص و ارزیابی به مجموعه های درمانی فرستاده شده اند.

فخاری اظهار کرد: خوشبختانه برخی از این افراد به کرونا مبتلا نبودند و آنفولانزا داشتند خیلی از علائم کرونا و آنفولانزا نزدیک به هم است و تشخیص این ویروس به نهادهای تخصصی ارتباط دارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌توانیم بگوییم موردی تاکنون بوده است یا نه چرا که تشخیص کرونا از آنفولانزا سخت است و چه بسا افرادی در حالت سرماخوردگی بودند و به شرایط عادی بازگشته اند و خودشان اطلاع از بیماری نداشتند و در حال حاضر بهبود پیدا کردند اما به صورت کلی خبری از ابتلای افراد حاضر در گرمخانه های سطح تهران به کرونا به دست ما نرسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز