بلای که ابراز محبت مادر جوان سر نوزادش آورد!+ عکس

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۰:۲۰
کد خبر: ۹۷۰۱۴۸
بلای که ابراز محبت مادر جوان سر نوزادش آورد!+ عکس
ابراز محبت به نوزاد هم راه و روش دارد ، زمانی که پزشک بارها هشدار می دهد تا برخی از تماس ها را با نوزاد نداشته باشید مطمئنا دلیلی مهم دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تذکرات جدی و تاکیدات مکرر متخصصان برای خودداری از بوسیدن نوزاد به خصوص بوسیدن از لب و دهان مطمئنا دلیلی دارد و آن هم موردی نیست به جز حفظ سلامت نوزاد که به دلیل ناتوانی و ضعف بدنی اشت مستعد ابتلا به هر نوع بیماری است .

پیش از این چندین بار مرگ نوزادان و یا ابتلا به بیماری های خطرناک به دلیل بوسه گزارش شده است و چنین اتفاقی چندان جدید نیست ولی متاسفانه بازهم والدین در این مورد بی توجهی می کنند.

تصویر دلخراشی که مشاهده می کنید متعلق به نوزاد 3 ماهه چینی است که به دلیل ابراز علاقه نادرست مادرش به این وضعیت دچار شده است و حالا در بیمارستانی واقع در شرق چین تحت مراقبت های ویژه بستری است.

نوزاد پسر 3 ماهه با زخم هایی که به سرعت تمام بدنش را پوشاند مادر جوان خود را نگران کرد و همین نگرانی باعث شد تا به سرعت به کلینیک نزدیک محل سکونشان مراجعه کنند ، پزشک با معاینه و تشخیص علائم تجویز کرد تا نوزاد را فورا به بیمارستان منتقل کنند چرا که شدت زخم های ایجاد شده روی بدن او نیاز به اجرای دوره درمان طولانی تری داشت و این درمان بایستی تحت مراقبت مداوم صورت می گرفت.

زخم هایی عمیق که حتی نگاه کردن به آنها به گفته ی پزشک دردناک بود به چه علت روی پوست نوزاد ایجاد شد؟

مقصر اصلی این زخم های دردناک ابراز علاقه ی اشتباه مادرش بود ، مادر جوانی که عادت داشت مدام از لبهای پسر تازه متولد شده اش ببوسد و علی رقم هشدارهای پزشک او به گفته ی خودش نمی توانست جلوی این روش ابراز علاقه ی خود را بگیرد و در نهایت موجب شد تا فرزندش مبتلا به "ویروس هرپس سیمپلکس" شود. به گفته ی پزشک این ویروس علاوه بر ایجاد زخم های پوستی شدید می تواند باعث آسیب به اندام های اصلی او شود.

طبق گزارشات خوشبختانه بیمارستان امکانات و تخصص درمان مناسب نوزاد را دارا بوده و طی روزهای گذشته وضعیت او بهبود قابل توجهی داشته است.

نظر شما
پرونده ویژه