این زن در خانه، خوراک موش‌ها و سگ‌ها شد +تصاویر

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۷:۳۴
کد خبر: ۹۷۰۱۵۳
این زن در خانه، خوراک موش‌ها و سگ‌ها شد +تصاویر
زن مسن که مدت های طولانی در خانه به تنهایی زندگی می کرد سرنوشتی دلخراش را تجربه کرد.

یکی از مشکلاتی که ممکن است در افراد مسن رخ دهد که بیشتر یک نوع وسواس و یا اختلال رفتاری است که در آن فرد تلاش می کند تا تمام چیزهایی که به آن علاقه دارد را یکجا جمع کند! این اختلال رفتاری به نام " hoarding " است که فرد مبتلا به آن نهایت تلاش خود را به کار می گیرد تا تمام ابزار و وسایل مورد نیاز خود را که شاید گاها اصلا هیچ کاربردی ندارد را یکجا جمع می کند!

 این مشکل از نظر برخی روان شناسان، یک اختلال روانی است که می تواند در اثر زندگی پر استرس ایجاد شود و فرد مبتلا به هیچ وجه حاضر به از دست دادن این وسایل نیست. طبق داده های آماری بیشتر این افراد مسن یا طرد شده هستند و یا بعد از انجام این اقدام، توسط خانواده خود طرد می شوند و این می تواند آنها را چند برابر تحریک کند.

خانم " سالی هانیچک " متاسفانه مبتلا به چنین اختلال روانی-استرسی شده بود که خانواده او سالیان طولانی از او خبر نداشتند و سالیان طولانی به همراه سگ خانگی خود زندگی میکرد. اما این در حالی بود که دختر عموی او به نام " کاجما " با او چندین بار تماس گرفت و اما هیچ پاسخی را دریافت نکرد!

به همین دلیل بسیار شوکه شد و تصمیم گرفت تا فورا به خانه او برود. او گفت که قبل از حضور یافتن در خانه او انتظار بدترین چیزها را داشت و اما بعد از ورود به خانه بسیار شوکه شد. او دقیقا روی یک صندلی که گویی شام آخر عمرش را در حال خوردن بود، جانش را از دست داده و جسم او توسط سگ و موش هایی که در خانه او زندگی میکردند، خورده شده بود و تنها اسکلت او باقی مانده بود!

واقعا دلخراش است! دختر عموی او به هیچ وجه انتظار دیدن چنین صحنه ای را نداشت و بر این باور بود که دختر عموی او قصد شوخی دارد و یک اسکلت را همراه با کلاه گیس را ساخته است تا او را بترساند. اما این چنین نبود!

همچنین محققان علت مرگ او را کاملا طبیعی اعلام کردند و بعد از مرگ توسط سگش خورده شده بود و این سگ در یکی از اتاق های خانه در حال زندگی کردن بود.

نظر شما
پرونده ویژه