کشف آیفون با قدمت ۲ هزار ساله! + عکس

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۰:۲۷
کد خبر: ۹۷۰۵۳۴
کشف آیفون با قدمت ۲ هزار ساله! + عکس
آیفون یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند در دنیای امروزه با طرفداران جهانی می باشد. اما آیا تا به حال آیفون دو هزار ساله دیده اید؟!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ گوشی های هوشمند بی شک یکی از بزرگترین صنعت های جهان می باشد که در طول یک دهه توانست به میزان چشمگیری پیشرفت کند و از محبوبیت فراوانی برخوردار گردد.

اما اخیرا خبرهایی حاکی از کشف آیفون 2137 ساله در رسانه های مختلف زده شد و این در حالی می باشد که تاریخچه این گوشی ها شاید به 20 الی 30 سال گذشته بازمی گردد! از قرار معلوم محققان در اطراف سد " Sayano-Shushenskaya " واقع در روسیه در حال بررسی و نظارت بودند که شروع به حفاری این منطقه کردند و با نتیجه جالبی روبرو شدند!

آیفون باستانی

آنها بعد از حفاری متوجه شی ای جالب همانند آیفون سیاه رنگ می شوند که در واقعیت این یک سنگ گران قیمت از نوع سنگ لیگنیت می باشد که از گران قیمت ترین سنگ های جهان است. این واقعا جالب بود چرا که این بقایا متعلق به یک زن جوان در دو هزار سال گذشته می باشد که در دوره " Xiongnu " در یکی از روستاهای روسیه زندگی می کرد.

آیفون

با این حال محققان بر این باور هستند که این زن جوان تدفین شده با آیفون باستانی، از آن به عنوان یک کمربند استفاده می کردند که در عین حال بسیار گران قیمت بودند. در این منطقه از روسیه قبرهای مختلفی که دارای سن بالایی می باشند وجود دارند که می توان از آنها برای تشخیص و بررسی زندگی های قدیمی استفاده کرد.

آیفون

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، این آیفون باستانی دارای نقاط کوچکی نیز بر روی خود می باشد که توسط سنگ ها کوچک پر شده اند و اما از قرار معلوم تمام آنها سرجایشان نیستند!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز