آخرین جزئیات از سیل لرستان

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۴:۴۳
کد خبر: ۹۷۰۷۰۹
آخرین جزئیات از سیل لرستان
سیلاب بار دیگر لرستان را تهدید کرد. هر چند خسارات سیل هفته گذشته در لرستان به مراتب از خساراتی که در ابتدای امسال وارد کرد کمتر بود، ولی باز هم منازل و جاده هایی را ویران و خانواده هایی را آواره کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تا کنون بیش از ۱۷۵ روستای لرستان در محاصره سیلاب قرار گرفته اند. این حجم از سیلاب طی یک سال در لرستان کم سابقه است. در میانه سال آبی قبلی که مصادف با فروردین امسال بود، لرستان سیل ویرانگری را تجربه کرد و سه شهر دلفان، معمولان و پلدختر، آسیب زیادی دید و هم اکنون هم حجم زیاد بارش و سیلاب در چند روز گذشته باعث خسارت زیادی به شبکه راه های استان شده به طوریکه راه ارتباطی ۲۴۳ روستا مسدود شده است. پل های زیادی در مسیرها آسیب دیده اند و ۲۸۵ نقطه در مسیر دچار رانش و ریزش شده اند.

همچنین  خساراتی ناشی از بارشهای دو روز اخیر بر زیرساخت‌های استان لرستان وارد شده است که منجر به تخریب راه‌های ارتباطی، پل‌ها و منازل مسکونی در برخی از شهرستان‌ها شده است.

بخشی از عملیات زیرساختی در استان که پس از سیل فروردین ماه جاری انجام گرفته بود به دلیل ناتمام ماندن برخی پروژه‌ها و بارش‌های این چند روز دچار آسیب‌های جدی شده است که گزارش جامع و کامل از میزان خسارات، طی ارزیابی نهایی تهیه و ارائه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز