مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

آمادگی کامل ورزشکاران و اعضای سمن‌ها در مقابله با کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۶:۴۲
کد خبر: ۹۷۱۹۷۲
آمادگی کامل ورزشکاران و اعضای سمن‌ها در مقابله با کرونا
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل ورزشکاران به‌همراه اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان جهت مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در خصوص عزم ملی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: تمامی ظرفیت های موجود در ورزش استان، جوانان و سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی آمادگی کمک به ستاد پیشیگیری از #کرونا را دارند.

ادهم کرد، افزود: سازمانهای مردم  نهاد جوانان استان دراستای ارتقای بهداشت فردی و روانی جامعه، با همکاری سایر دستگاهها اقدامات پیشگیری از  ویروس کرونا را آغاز نموده اند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به بهداشت روانی در جامعه نیز تاکید کرد:از سمن‌های استان که در این زمینه فعالیت دارند خواسته ایم با راه اندازی پویش های آگاهی بخشی و صحبت کردن با مردم از طریق فضای مجازی به ارتقاء و امنیت سلامت روان جامعه در این شرایط خاص کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از همکاری جامعه ورزش استان و بخصوص اماکن ورزشی و باشگاههای فعال بخش خصوصی در همراهی با پویش سراسری کنترل ویروس کرونا نیز صمیمانه قدردانی کرد.

ادهم کرد همچنین یادآور شد: تیم های نظارتی این اداره کل در سراسر استان با همکاری مسوولین ورزش و جوانان در شهرستان ها بصورت دقیق دستورالعمل های صادره در حوزه ورزش را رصد می کنند و توصیه ها و در برخی موارد اقدامات قانونی در راستای کمک به سلامت جامعه به عمل آورده اند.

وی در پایان، حفظ آرامش، همکاری با ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و توجه به دستورالعمل های صادره را در این برهه حساس را بسیار مهم خواند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز