درخواست دیه برای قتل بدون قاتل

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۰:۵۶
کد خبر: ۹۷۲۵۶۸
درخواست دیه برای قتل بدون قاتل
خانواده یک راننده مسافربر که از سوی دو مسافرش کشته شده بود باتوجه به اینکه عاملان قتل شناسایی نشدند با مراجعه به دادگاه خواهان دریافت دیه از بیت‌المال شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ 8 فروردین سال 96 مرد 59 ساله‌ای سوار بر خودرواش برای بنزین زدن از خانه بیرون رفت.

 دو ساعتی از رفتن مرد میانسال گذشته بود که او با خانواده‌اش تماس گرفت و در حالی که حالش وخیم بود گفت که از سوی دو نفر با چاقو مجروح شده و او را به بیمارستان شهدای هفتم تیر انتقال داده‌اند.بدنبال اعلام این خبر خانواده پرویز بلافاصله راهی بیمارستان شدند اما قبل از رسیدن آنها مرد میانسال جان خود را از دست داده بود. موضوع این جنایت به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. در تحقیقات از شاهدان که مرد میانسال را به بیمارستان انتقال داده بودند مشخص شد که پرویز به آنها گفته دو مسافری که سوار خودرواش کرده بود او را زخمی و خودرواش را نیز سرقت کرده‌اند.

 به دستور بازپرس جنایی شماره پلاک خودرو پراید به کلیه واحدهای گشت پلیس اعلام شد. دو روز پس از این جنایت خودرو مقتول در پاکدشت درحالی کشف شد که پول و وسایل داخل آن به سرقت رفته بود.تحقیقات برای شناسایی عاملان این جنایت ادامه داشت اما با گذشت 2 سال از قتل باتوجه به اینکه قاتلان شناسایی نشده‌اند، خانواده مقتول به دادسرا آمده و دیه از بیت المال خواستار شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز