به منظور کمک به تأمین امنیت بهداشتی و روانی جامعه و همیاری نهاد مربوطه صادر کرد؛

بیانیه‌ مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان تهران درخصوص کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲:۰۶
کد خبر: ۹۷۲۶۵۱
بیانیه‌ مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان تهران درخصوص کرونا
مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان تهران در راستای رسالت اجتماعی خود، جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا با انتشار بیانیه‌ای آمادگی تمام و کمال خود را جهت همیاری و همکاری با نهادهای مربوطه از جمله وزارت بهداشت اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگوار، جوانان عزیز ایران اسلامی

همواره در طول تاریخ همراهی و همدلی مردم باعث گذشتن از بحران های بزرگی شده است اکنون که کشور پرافتخار ما درگیر بحرانی به نام ویروس کرونا شده است بر خود لازم میدانیم بر این موضوع تاکید کنیم که بار دیگر میتوان با تکیه بر همت جوانان و همراهی و همدلی این بحران را پشت سر گذاشته و شاهد روزهای بهتر برای کشورمان باشیم.

 واجب است از همت و تلاش پزشکان ، پرستاران و سایر عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با این بحران هستند نهایت سپاسگزاری را داشته باشیم.

مجمع جوانان استان تهران همچون سایر نهادهای اجتماعی کشور دغدغه حل بحران اخیر را دارد و آمادگی خود را جهت بسیج هرچه بهتر توان اجتماعی سمن های استان تهران برای کمک به وضعیت موجود را اعلام میدارد و در همین راستا کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مجمع جوانان استان تهران تشکیل گردید که هماهنگ با سیاست های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نسبت به مسئولیت های اجتماعی خود انجام وظیفه نماید که در روزهای آینده خبرهای تکمیلی آن به استحضار ملت شریف خواهد رسید.

امید است با کمک و همراهی مردم در پیشگیری و با همدلی و همراهی جوانان و سمن های کشور هرچه سریعتر از این بحران عبور کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز