هشدار هواشناسی؛ برف، باران و باد شدید در راه است

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۸:۱۷
کد خبر: ۹۷۳۳۵۷
هشدار هواشناسی؛ برف، باران و باد شدید در راه است
سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر وقت جمعه (۱۶ اسفندماه) و بارش باران و برف از وزش باد شدید در ایلام و خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ براساس اعلام سازمان هواشناسی بارش باران، در نواحی جنوبی همراه با رعد و برق و در مناطق مرتفع بارش برف،‌ شنبه  (۱۷ اسفندماه) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، قزوین، لرستان، مرکزی، شمال چهار محال و بختیاری، ایلام و شمال شرق خوزستان و یکشنبه (۱۸ اسفندماه) برای ارتفاعات کرمان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی و ارتفاعات تهران، قزوین و البرز پیش‌بینی می‌شود.

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی لغزندگی جاده‌ای، در جاده‌های کوهستانی مناطق سردسیر کولاک برف، مه‌گرفتگی و اختلال در تردد جاده‌های مواصلاتی قابل پیش‌بینی است و نسبت به احتیاط در تردد بین شهری به‌ویژه در محورهای کوهستانی و انجام اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شنبه (۱۷ اسفندماه) وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و احتمال انتقال گردوغبار برخی کشورهای همسایه موجب  کاهش دید و افت کیفیت هوا و احتمال وارد شدن خسارت به تاسیسات شهری استان‌های ایلام و خوزستان را به همراه دارد بنابراین نسبت به  انجام اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز