استفاده از پودر جیرجیرک در نان! + عکس

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۰:۳۲
کد خبر: ۹۷۳۴۵۸
استفاده از پودر جیرجیرک در نان! + عکس
یک نانوای فنلاندی در اقدامی عجیب برای خوشمزه شدن نان هایی که می پزد از جیرجیرکهای پودر شده استفاده کرده و لو رفتن این ماجرا خبرساز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ممکن است داستانی را که می شنوید مشمئز کننده باشد اما همین طور در فنلاند به شهرتی زیادی رسیده اند .پخت نان همیشه یکی از کارهای دوست داشتنی و با برکت بوده است. نانوایی در فنلاند به جای آرد از حشره جیرجیرک استفاده کرده که مورد انتقاد کاربران فضای مجاری قرار گرفته است.

فیزر نانوایی است که از هلند آرد جیرجیرک وارد می کرد و مدعی بود داری خواص بیشتری نسبت به نان های دیگر است .در فنلاند اخیرا فروش آرد جیرجیرک منعی ندارد به همین خاطر فیزر شروع به پخت مقدار زیادی از آن کرد که برای اولین بار در جهان بود و مزه متفاوتی داشت .

طبق تحقیقات بیش از دو میلیون نفر در جهان از حشرات در غذاها استفاده می کردند و مدعی اند حشرات غنی از اسیدهای چرب ، کلسیم ، آهن ، ویتامین است . گفتنی است فنلاند اخیرا ممنوعیت فروش حشرات را برای استفاده در غذا لغو کرد، به این معنی که این نانوا قادر به ساخت دسته های بزرگ نان منحصر به فرد خود بود.

اقای "فزر" در این مورد می گوید :جیرجیرک ها ها به صورت آرد هستند و آنها به عنوان یک ماده پخش شده و سپس به خمیر تبدیل می شوند و سپس به صورت یک نان و محصول بسیار خوشمزه پخته می شوند.  ما می خواستیم در صف مقدم انقلاب غذایی باشیم و برای همین می خواهیم رشد در رده نان را با نان صنعتی و دست ساز نیز به همین روش در آینده تقویت کنیم. باید قبول کرد که استفاده از آرد جیرجیرک در نان مزه ی آن را کامل متحول می کند.

انتشار این مطلب به منظور سرگرمی مخاطب در خروجی خبرگزاری برنا بارگذاری شده است.

نظر شما