عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

بر ادامه آموزش مجازی در کشور تاکید شود/ آموزش از راه دور، عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان را جبران می‌کند

۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۳:۰۸
کد خبر: ۹۷۳۴۸۷
بر ادامه آموزش مجازی در کشور تاکید شود/  آموزش از راه دور، عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان را جبران می‌کند
نماینده مردم پاکدشت بر ادامه دار بودن روند آموزش مجازی در کشور تاکید و تصریح کرد: برنامه‌های درسی از طریق تلویزیون اولین تجربه نظام آموزشی کشور است که امیدواریم که ادامه پیدا کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد قمی، نماینده مردم پاکدشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در خصوص آموزش‌های مجازی و تاثیر آن بر سلامت دانش آموزان گفت: با توجه به اینکه انتقال ویروس کرونا از فردی به فرد دیگر وجود دارد و امکان سرایت این ویروس به دانش‌آموزان بالاست حضور آن‌ها در چنین شرایطی در مدارس درست نیست.

او با بیان اینکه آموزش نباید در کشور تعطیل شود، ادامه داد: به همین منظور می‌توانیم از آموزش های مکمل که در روزهای اخیر در شبکه آموزش پخش می‌شود استفاده کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر ادامه‌دار بودن روند آموزش مجازی در کشور تاکید و تصریح کرد: برنامه‌های درسی از طریق تلویزیون اولین تجربه نظام آموزشی کشور است که امیدواریم که ادامه پیدا کند.

نماینده مردم پاکدشت با اشاره به اینکه آموزش از راه دور مانند همه موضوعات می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد گفت: باید توجه داشت که عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان با آموزش مجازی تا حدودی جبران می‌شود.

او به نقش والدین در فراگیری دانش فرزندان‌شان در محیط دور از مدرسه تاکید کرد و افزود: پدر و مادران می‌توانند نقش معلم را ایفا کنند، و با زمان بندی درست و برنامه ریزی دانش آموزان خود را به فراگیری دانش از این طریق دعوت کنند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود به رعایت نکات بهداشتی خانواده تاکید کرد و گفت: درست است که متصدی آموزش نکات سلامت در شرایط کنونی وزارت بهداشت است اما والدین نیز می‌توانند از نکات بهداشتی آموزشی که از طریق تلویزیون پخش می‌شود استفاده کرده و آن را به دانش‌آموزان انتقال دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز