ساخت فرودگاه مخصوص موجودات فضایی روی زمین! + عکس

۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۹:۲۴
کد خبر: ۹۷۵۰۳۴
ساخت فرودگاه مخصوص موجودات فضایی روی زمین! + عکس
مردی سوئیسی به دلایل عجیب و غریبی به آرژانتین رفته است و حدود چند سال است که مشغول به ساخت مکانی برای فرود موجودات فضایی می باشد و می گوید که با آن ها ارتباط دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ موجودات فضایی یکی از پر حاشیه ترین اتفاقاتی هستند که این روزها میزان تلاش بشر برای یافتن اطلاعات بیشتر نسبت به آن افزایش یافته و به نحوی می توان گفت که در بیشترین میزان قرار دارد و تعداد بسیار زیادی از انسان ها در دنبال این هستند تا بتوانند با شکل و شمایل این موجودات و نحوه زندگی کردن آنها آشنا بشوند.

اما با این وجود شواهد بسیار زیادی هم وجود دارند که نشان دهنده رفت و آمد موجودات فضایی در کره زمین هستند!اما روز گذشته تصاویر بسیار شوکه کننده ای تمام صفحات مجازی را در بر گرفت که یک فرد ادعایی عجیب نسبت به کاری که انجام داده است دارد.

آقای "ورنر جیسلی" سوئیسی ای است که از سال 2008 شروع به ساخت منطقه ای بزرگ برای پرواز و فرود سفینه موجودات فضایی نمود و ادعا می کند که موجودات فضایی به وی دستور ساخت چنین ایستگاه توقفی را به وی داده اند.شنیدن این چنین خبرهایی کمی می توانند ذهن را به مدتی درگیر خود نمایند .

ورنر در یک شهر کوچک به نام "کشی" واقع در آرژانتین زندگی می کند و هنوز علت اینکه وی به چه علت از سوئیس به این منطقه آمده است مشخص نمی باشد.

ورنر محل پرواز و فرود سفینه موجودات فضایی را در بیابان "سالتا" واقع در آرژانتین ساخته است و طبق آخرین آمار گفته شده است که در طی چندین دهه گذشته ، چندین سری موجودات فضایی در آنجا مشاهده شده اند.

ورنر در مورد ساخت این منطقه این گونه گفت:"در شب 24 نوامبر سال 2008 من پیغامی را از موجودات فضایی دریافت کردم که آنها به من نحوه ساخت و منطقه ساخت یک محل برای به پرواز در آمدن را آموختند.در واقع من در "فورته آلتو" بودم که ناگهان صداهای اطراف من کاملا قطع شدند که در همان لحظه دو جسم گرد با رنگ فلز مات را در ارتفاع 100 متر بالای سرم مشاهده نمودم که ناگهان بر روی ذهن من به صورت تله پاتی الهاماتی شد که باید منطقه ای برای فرود و پرواز سفینه موجودات فضایی را بسازم".

اینک پس از گذشت چندین سال ورنر موفق به ساخت منطقه ای به عنوان فرودگاه سفینه موجودات فضایی با قطر 48 متر شد . در ساخت این فرودگاه ، ورنر از سنگ های سفیدی که موجودات فضایی به او دستور داده بودند استفاده نمود و ورنر در مصاحبه گفت که من آنگونه ای که آنها خواستند شروع به ساخت این فرودگاه کردم".

پس از ساخت این فرودگاه توسط ورنر،هنوز هیچ موجود فضایی در این منطقه مشاهده نشده است و برخی کار ورنر را احمقانه می دانند و با این وجود هنوز چیزی مشخص نمی باشد.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما