زنده شدن وحشتناک زن مرده در سردخانه!

۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۵:۵۷:۵۱
کد خبر: ۹۷۵۵۳۹
زنده شدن وحشتناک زن مرده در سردخانه!
زنی که پس از تصادف وحشتناک و کشته شدن به سردخانه منتقل شده بود، ناگهان به طور بسیار باورنکردنی در سردخانه زنده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یکی از اتفاقاتی که ممکن است پس از یک تصادف شدید رخ دهد،مرگ می باشد که بسیار ناگوار و دردناک می باشد.در چند شب اخیر اتفاقی شگفت انگیز و غیرقابل باور رخ داد که یقینا پس از شنید آن شوکه خواهید شد و به صحت آن شک خواهید کرد.

در روز 24 ژوئن ، خانمی در طی یک تصادف وحشتناک جانش را از دست می دهد و مامورین پلیس به اشتباه تصور می کردند که در حین تصادف، او 3 نفر دیگر را در آفریقای جنوبی کشته است.

مامورین نیز طبق معمول، بعد از یافتن جسد او، به سردخانه منتقل کردند که اتفاقی شگفت انگیز و باور نکردنی رخ داد.

تشریح این اتفاق بدین گونه است؛پس از یافتن جسد خانم که هیچ یک از علائم حیاتی در آن وجود نداشت،توسط مامور سردخانه به یکی قسمت های سردخانه منتقل شد تا در چند روز آینده برای تشییع توسط خویشاوندانش آماده باشد که در چند شب گذشته مامور سردخانه زن را از یخچال بیرون می آورد و متوجه می شود که وی در حال نفس کشیدن می باشد!

شاید تصور این صحنه برای هر شخصی همانند فیلم های ترسناک باعث رعب و وحشت شود و با این وجود مامورین سردخانه پس از مدتی کوتاه او را به بیمارستان برای درمان منتقل کردند.

در طی زنده شدن عجیب این زن در سرخانه،واکنش های زیادی نسبت به آن در رسانه ها و شبکه های مجازی شد که حتی برخی نیز این گونه گفتند:"حتما مامور پلیس علائم حیاتی را چک نکرده و او را فورا به سردخانه انتقال داده است" و نظرات بسیار زیادی از این قبیل شد.

اما با این وجود،اینک این خانم زنده است و میزان جراحت او طبق گفته پزشکان بیمارستان پس از مدتی کوتاه درمان خواهد شد.

این مطلب جهت سرگرمی مخاطب خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بار گذاری شده است.

نظر شما