توضیح رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با افزایش ۱۱ درصدی کرایه تاکسی:

برای کاهش مشکلات آن چیزی که اعمال شده بود را قانونی کردیم!

۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۵:۳۳:۲۲
کد خبر: ۹۷۶۳۰۹
برای کاهش مشکلات آن چیزی که اعمال شده بود را قانونی کردیم!
محمد علیخانی در رابطه با افزایش 11 دصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال 98 توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر تهران لایحه دو فوریتی مربوط به افزایش 11 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.  چرایی این افزایش کرایه در روزهای پایانی سال کرایه سوالات بسیاری در پی داشت.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با ارائه توضیحی در رابطه با افزایش قیمت تاکسی‌ها گفت: این افزایش قیمت خودسرانه نبوده و قبلا با مجوز وزیر کشور انجام شده است.

او افزود: ما در مصوبه سال آینده گفتیم باید بر قیمت‌های مصوب شورا افزایش کرایه داشته باشیم اما در  سال جاری با مجوز وزیر کشور 11 درصد افزایش کرایه داشتیم و در این میان شورا 11 درصد را به تصویب نرسانده بود و وزیر کشور انجام داده بود. برای عدم بروز در مشکلات این افزایش که تاکنون نیز اعمال شده بود مصوبه ای گذرانده شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: برای امسال این افزایش به تصویب رسیده بود و قیمت مصوبه سال آینده را بر اساس قیمت پایه شورا به تصویب رساندیم در این راستا 11 درصد در این وسط بلاتکلیف بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزیر کشور برای تهران 11 درصد و برای شهرستان‌ها 14 درصد مجوز افزایش کرایه داده شده بود. ما مصوب نکرده بودیم و برای کاهش مشکلات، آن چیزی که اعمال شده بود را قانونی کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز