آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور اعلام شد؛

کدام جاده‌های کشور مسدود هستند؟

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۳:۵۹
کد خبر: ۹۷۶۷۵۲
کدام جاده‌های کشور مسدود هستند؟
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت هستیم. همچنین آزادراه چالوس – مرزن‌آباد و بالعکس تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گفته وی، محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: در آزادراه قزوین – کرج محدوده ساسانی شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مسدود شده در سراسر کشور افزود: محور اولنگ- شاهرود در استان گلستان، محور دیزین- شمشک در استان‌های تهران و البرز، محورهای شهداد- نهبندان و شهداد- اندوهجرد در استان کرمان شمال و محورهای خلخال- اسالم و پونل- خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور گنج‌نامه- تویسرکان در استان همدان، محور خرم‌آباد- پلدختر در استان لرستان و محور قدیم بستان- چذابه در استان خوزستان تا اطلاع ثانوی به دلیل عدم ایمنی کافی و بعضاً عملیات‌های راهداری مسدود هستند.

وی در پایان بیان کرد: همچنین محور فرعی روستایی سی‌سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت عدم ایمنی کافی و محور کنارگذر پل فلزی لوشان به سمت سیاهپوشان در استان گیلان به علت طغیان رودخانه مسدود هستند.

نظر شما