این زن حمام نمیرفت، شوهرش طلاقش داد!

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۹:۳۳
کد خبر: ۹۷۷۷۱۱
این زن حمام نمیرفت، شوهرش طلاقش داد!
درخواست طلاق مرد جدی بود اما دلیل غیرقابل باور او قاضی را متعجب ساخته بود ، مرد جوان در مورد مسائل خصوصی و بهداشتی همسرش مطالبی را عنوان نمود که قاضی بدون تاخیر حکم جدایی این زوج را امضا کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جدایی و طلاق زن و شوهر به دلیل اختلاف عقیده و مسائل زناشویی دیگر رخ دهد اما کم نیستند زوج هایی که هیچ یک از این مشکلات را ندارند ولی به دلایل باورنکردنی دیگر برای پایان زندگی مشترک خود به دادگاه مراجعه می کنند ، مثل زن و شوهری که حمام نرفتن و رعایت نکردن نظافت موجب جدایی آنها شده است.

مرد تایوانی با مرجعه به دادگاه خانواده به قاضی گفت در زندگی با همسرش دچار عذاب روحی شده است و دیگر نمی تواند ادامه این زندگی را تحمل کند چرا که همسرش به هیچ وجه نظافت فردی خود را رعایت نمی کند . به گفته ی مردی که نامش منتشر نشده است همسرش با نام مستعار "لین" سالی یکبار حمام می رود و آنهم 6 ساعت طول می کشد چرا که کثیفی یکساله را باید رفع کند! این جمله به تنهایی برای جذاب شدن این خبر کافی بود .

این مرد در ادامه گفت :در دوران نامزدی همسرم بسیار تمیز و پاکیزه بود و مرتبا استحمام می کرد و برخلاف الان بهداشت دهان و دندانش را به طور جدی رعایت می کرد تا اینکه بعد از ازدواج همه چیز تغییر کرد ، ابتدا دو هفته یکبار حمام می رفت و بعد ماهی یکبار تا چند وقت پیش که نوبت استحمام او سالی یکبار شده بود و این مشکل برای من دیگر قابل تحمل نبود برای همین تصمیم گرفتم زندگی با او را به پایان برسانم.لین، که با طلاق مخالف است، ادعا می کند که مرد دروغ می گوید و همسرش به دلایل دیگر و بهانه جویی این مورد را به قاضی شکایت کرده .

قاضی بعد از شنیدن صحبت های دو طرف رای را به نفع مرد صادر کرد و حکم طلاق آنها را رسما به ثبت رساند.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما