برخورد قاطع با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۶:۳۷
کد خبر: ۹۷۷۸۵۸
برخورد قاطع با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز
همزمان با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال نیروی انتظامی رصد خود را برای کشف انواع مواد محترقه در کشور بیشتر کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در همین رابطه در شهرهای مختلف هر روزه تعداد قابل توجهی مواد محترقه کشف می‌شود تا از وقوع حوادث این شب پیشگیری شود.

عبدالرضا هدایتی نیا دادستان شیروان در این باره گفت: با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد غیرمجاز و غیراستاندارد محترقه و نیز واحدهای صنفی عرضه‌کننده این نوع مواد منفجره قاطعانه و بدون اغماض برخورد قانونی و قضایی خواهد شد. تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب به بهانه چهارشنبه آخر سال اقدام به تهیه انواع مواد محترقه و منفجره و آتش‌زای غیرمجاز و غیراستاندارد و توزیع آن در بین مردم بویژه قشر جوان و نوجوان جامعه می‌کنند که باعث سلب آسایش شهروندان می‌شود.

سرهنگ رمضان اللهوردیان فرمانده انتظامی مراغه نیز از کشف بیش از ۶ هزار و ۷۷۷ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان و دستگیری 3 فروشنده مواد محترقه خبر داد و گفت: براساس ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی، قاچاق و خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز جرم بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. سرهنگ محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان نیز اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی موادمحترقه در فروشگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پایگاه اطلاعاتی این شهرستان قرار گرفت و مأموران در بازرسی از محل تعداد ۳ هزار و ۶۶۰ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز