کشف ۲۵۵ کارتن انواع دستکش بهداشتی در بابلسر

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۰:۳۴
کد خبر: ۹۷۸۰۹۷
کشف ۲۵۵ کارتن انواع دستکش بهداشتی در بابلسر
دادستان بابلسر از کشف ۲۵۵ کارتن ماسک و لوازم بهداشتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیدرضا حسینی گفت: حسب گزارش های مردمی درخصوص احتکار اقلام سلامت محور دریک انبار، مشخص شد مقادیر قابل توجهی دستکش در این واحد احتکار شده که بلافاصله گزارش تخلف در این زمینه تشکیل شد واکیپی شامل نماینده بهداشت ،سپاه ، نیروی انتظامی ودادستانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۲۵۵کارتن دستکش و ماسک، ۱۵۵ کارتن "سرنگ" و دیگر اقلام بهداشتی کشف شد، تصریح کرد: بلافاصله دستور توزیع انواع دستکش بهداشتی کشف شده  صادر تا با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان توزیع شود.

وی با اظهار این که پرونده نیز به صورت خارج از نوبت تحت رسیدگی قرارگرفت، بیان داشت: دراین پرونده یک متهم به جرم احتکار و اخلال در نظام اقتصادی دستگیر و با قراروثیقه سنگین  روانه زندان شد.

براساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، تاکنون یکهزار و ۲۰۶ نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شدند و یک هزار و ۱۲۸ نفر بیمار مشکوک نیز در بیمارستان ها و مراکز درمانی این خطه شمال کشور بستری هستند.

علاوه بر این ، یکهزار و ۵۲۴ بیمار مشکوک نیز در سه هفته ای که مازندران درگیر ویروس کروناست از بیمارستان و مراکز درمانی پس از  بهبودی مرخص شدند و ۶۲ نفر نیز جان خود را براثر ابتلا به این ویروس از دست دادند.

زنگ خطر شیوع کرونا در مازندران از اول اسفند ماه با شناسایی ۲ بیمار مشکوک در بابل نواخته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز