آرایشگاه‌ها تا ۱۵ فروردین تعطیل شدند

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵:۴۳
کد خبر: ۹۷۹۳۸۱
آرایشگاه‌ها تا ۱۵ فروردین تعطیل شدند
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به ابلاغیه شب گذشته ستاد کرونا گفت:‌ بر اساس ابلاغیه این ستاد واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم باید باز بمانند، اما واحدهای صنفی دیگر مثل آرایشگاه‌ها از امروز تا 15 فروردین تعطیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رئیس اتاق اصناف تهران گفت: شب گذشته بر اساس مصوبه ستاد کرونا که به اتحادیه ابلاغ شد مقرر شد تا واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... برای  خدمات‌رسانی به مردم باز بمانند و بر این اساس این واحدهای صنفی مجاز به انجام فعالیت در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز هستند.

وی افزود: اما بر اساس همان مصوبه به ما اعلام شد تا واحدهای صنفی غیرضروری مانند آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، فرش‌فروشی‌ها، طلافروشی‌ها  و ... بسته شوند.

نوده فراهانی اظهار داشت: بر اساس مصوبه و دستور ستاد کرونا و اعلام استاندار تهران فقط واحدهای عرضه‌کننده کالاهای ضروری در این ایام مجاز به فعالیت هستند و بنابر این بخشنامه تعطیلی واحدهای دیگر به اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت:‌بر این اساس واحدهای صنفی مانند آرایشگاه‌ها، فرش‌فروشی‌ها، طلافروشی‌ها و واحدهای صنفی که عرضه کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم نیستند از امروز تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز