نوروزنامه ۹۹/ رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

تکمیل خطوط مترو در سال ۹۹/ انسان محوری رویکرد اصلی مدیریت شهری شیراز

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۳:۴۶:۳۸
کد خبر: ۹۷۹۳۹۲
تکمیل خطوط مترو در سال ۹۹/ انسان محوری رویکرد اصلی مدیریت شهری شیراز
احمدرضا دستغیب فعالیت‌های مدیریت شهری شیراز در سال 98 و 99 را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ احمدرضا دستغیب، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، در رابطه با اقدامات سال 98 مدیریت شهری شیراز گفت: 100 پروژه در شیراز در سال 98 اجرا شده که هر یک را باید در یک روز افتتاح می‌کردیم. این در حالی است که به خاطر بحث کرونا خیلی از کارگاه‌ها تعطیل و افتتاح آن‌ها به سال 99 موکول شد.

او افزود: عمده پروژه‌های سال 98، پروژه‌های در حال تکمیل سال قبل بوده و همچنین برخی پروژه‌های انسان محور را نیز کلید زدیم.

دستغیب خاطرنشان کرد: پروژه ایستگاه‌های مترو تقریبا تمام شده و به زودی افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد. همچنین پروژه خط 2 مترو هم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در سال 98 داشته و ادامه فعالیت‌ها به سال 99 موکول خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به افتتاح چندین پیاده راه سلامت گفت: چند پیاده راه سلامت در دست اقدام است که بلندترین آن در منطقه 10 به طول 9 کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

او ادامه داد: در هر منطقه‌ای بودجه‌ای برای پیاده راه سلامت اختصاص داده‌ایم که در سال آینده تکمیل و یا بازسازی خواهد شد.

دستغیب در پایان با بیان خبر خوش برای مردم شیراز اظهار کرد: می‌توانیم خط 2 مترو را تا ایستگاه میدان امام حسین برای سال 99 به بهره‌برداری برسانیم و خط 3 مترو را هم کلنگ بزنیم و این دو می‌توانید بهترین خبر برای شهروندان شیرازی در سال 99 باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز